دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا

رژیم کاهش وزن لاغرشو ما به روز نهم خود رسیده. البته تا 21 روزه شدن راه طولانی در پیش داریم. امیدوارم که تا اینجای کار نتیجه ی مطلوبی کسب کرده باشید. به خاطر داشته باشید که می توانید سوالاتتان در رابطه با این رژیم غذایی را در قسمت نظرات مطالب لاغرشو بپرسید و ما این قول را به شما می دهیم که در این 21 روز همراه شما باشیم و در سریع ترین زمان به سوالاتتان پاسخ دهیم.

برنامه امروز لاغری 21 روزه کمی پروتئینی تر از روزهای قبل است. با دکتر سلام همراه باشید.

جامعه ی پزشکی همیشه نگران رژیم های پروتئینی بوده به خصوص مواردی که مدت طولانی انجام میشوند. رژیم هایی که چربی اشباع بالا و فیبر پایینی دارند مانند بسیاری از رژیم های پروتئینی ممکن است باعث بالا رفتن کلسترول و همچنین بالا رفتن خطر بروز بیماری های قلبی و سکته میشود. همچنین وقتی رژیم پروتئینی به طول می انجامد باعث شکنندگی استخوان ها (پوکی استخوان) و همچنین مشکلات کلیوی میشود. پس رژیم پروتئینی را کوتاه مدت رعایت کنید و نگران عوارض آن نباشید.

ما روز نهم را به عنوان روز پروتئین اختصاص داده ایم تا از تحلیل عضلات جلوگیری کنیم و بیشتر به چربی سوزی کمک کنیم.

نمونه رژیم غذایی لاغری روز نهم:

امروز را به پروتئین ها اختصاص می دهیم و از هیچ گروه دیگری استفاده نمی کنیم.

ناشتا:

۲ لیوان آب ولرم +‌۲ ق غ  سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه:

۲ عدد تخم مرغ کامل یا در صورت داشتن کلسترول ۳ عدد سفیده تخم مرغ + ۱۰ عدد بادام

میان وعده:

عدسی پخته ۱ لیوان + آب لیمو ۱ ق چ + بادام ۱۰ عدد

با خواص بادام بیشتر آشنا شوید:

  • این ماده غذایی کوچک بزرگترین تسکین دهنده استرس است. سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن است. دارای ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، منیزیم و روی است. ویتامین های گروه B و منیزیم در تولید سروتونین نقش دارند، که به تنظیم خلق و خو و تسکین استرس کمک می کند.
  • روی، نشان داده که برای مبارزه با برخی از اثرات منفی استرس است. در حالی که ویتامین E موجود در بادام باعث تقویت سیستم ایمنی می باشد.
  • با این حال، درخوردن بادام افراط نکنید. روزانه به اندازه یک مشت کوچک در یک زمان از بادام بخورید چون اصولا مغزها از جمله بادام چربی بسیار بالایی دارند که هر چند بیشتر از نوع چربی های سالم و از انواع غیر اشباع، می باشد ولی مصرف زیاد آنها باعث اضافه وزن و چاقی می شود.

ناهار:

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

ماهی کبابی ۱ عدد قزل آلا متوسط یا مرغ کبابی ۱ عدد سینه مرغ کوچک + بادام خام ۱۰ عدد

عصرانه:

پنیر کم چرب ۲ قوطی کبریت + گردو ۲ عدد کامل

شام:

یک تکه گوشت گریل شده به اندازه نصف کف دست یا ۴۰ گرم

تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

لاغرشو:
رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز هشتم
رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز هفتم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز ششم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز پنجم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز چهارم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز سوم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو– روز دوم

رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز اول

کمپین لاغرشو دکتر سلام لاغری در ۲۱ روز

منبع: دکتر سلام

 

5 1000
ارسال شده در 19 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x