ورزش کردن ورزش نحوه صحیح ورزش کردن مناسب ترین ورزش کدام است چگونه ورزش کنیم

ورزش کردن از جمله رفتار های مناسب و پسندیده است که هر فردی قادر به انجام آن است. ورزش به منظور های مختلفی انجام می شود که از این قبیل: حفظ سلامتی، کاهش وزن، ورزش به صورت حرفه ای و … را می توان نام برد. اما ورزش کردن هم قواعد خاصی دارد که باید رعایت شوند. با دکتر سلام همراه باشید.

جنیفر آنیستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مدیون ورزش کردن با معده خالی می باشد اما آیا واقعا می خواهید انرژی تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژی کافی نداشته باشید؟)

هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرین ورزشی نروید‎

ما از هالی پرکینز، کارشناس قدرت و آمادگی، کارشناس قدرت زنان، سخنگو و نویسنده Lift to Get Lean خواستیم که نظرش را در این مورد بگوید.

هالی گفت: قانون شماره ۱ آن است که هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرینی نروید.

خب، حدس می زنم پاسخ تان را گرفتید.

اما کمی صبر کنید.

مانند هرچیزی که به تناسب اندامتغذیه و بدنهای ما مربوط می شود، هرگز به این آسانی نیست…

در حالیکه برخی تحقیقات نشان می دهند که اینکار می تواند برای کالری سوزی، مفید باشد اما تحقیق جدیدی وجود دارد که نشان می دهد که اگر با شکم خالی ورزشکنید، می توانید تا ۲۰% توده عضلانی بیشتر نسبت به زمانی که با سوخت کافی تمرین می کردید، بسوزانید. از آنجا که عضله، اهمیت زیادی دارد، شما باید آن را به هر قیمتی حفظ کنید، بخصوص شما خانمها!

قبل از تمرین 

اما اگر بخواهید توده عضلانی تان را حفظ کنید، یکتمرین هوازی عالی داشته باشید و نگران سر و کله زدن با وزنه ها هم نباشید، باید چه کار کنید؟

هالی می گوید:ب هترین کار این است که ۲ تا ۳ ساعت قبل از هر تمرین، یک وعده غذایی بخورید یا ۶۰-۳۰ دقیقه قبل از تمرین از یک میان وعده ۲۰۰ کالری استفاده کنید. اگر به افزایش انرژی بیشتری نیاز دارید، او نوشیدن آب آلوئه ورای ارگانیک را توصیه می کند که نه تنها آبرسان است (که قبل از تمرین به آن نیاز دارید) بلکه همچنین حاوی قندهایی است که براحتی هضم می شوند و بدون ایجاد مشکل برای شما، انرژی تولید می کنند.

و پس از تمرین تان؟ 

اگر تمرین شما بسیار شدید است یا طولانی تر از ۶۰ دقیقه می باشد، هالی توصیه می کند که یک وعده غذایی کوچک بخورید که عمدتا از پروتئین آسان هضم و کربوهیدراتهای سریع الهضم تشکیل شده باشد. توصیه او: پودر پروتئین وی و میوه!

 

منبع: fitnessmagazine.ir

 

5 1000
ارسال شده در 3 دی 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی | 379 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • مراقبت های خوراکی از مغز
  • رنگ رژ لب باید در هر فصلی تغییر کند
  • تاثیرات مختلف آسپرین را بدانید
  • مقایسه رژیم غذایی با کربوهیدرات کم و کربوهیدرات زیاد
  • برج 19 طبقه در تهران دچار حریق شد
  • تصاویری از مکان یاب ریشه اندو
  • مثبت اندیشی و دوری از ناامیدی
  • دوازده راه جالب برای تشویق کودک به مصرف سبزیجات
  • محبوبترین ها

  • مضرترین تنقلات برای سنین پایین
  • اعتیاد در خردسالان
  • 10 درمان خانگی برای کولیک
  • 5 نشانه که با آن می توانید سلامت کودک خود را چک کنید
  • استفاده از موزیک برای روح و روان اطفال
  • تقویت روحیه اجتماعی در اطفال
  • درمان لکنت زبان در کودکان
  • آموزش های ساده عکاسی به اطفال
  • رپورتاژ

  • استحکام وسلامت استخوان فک= نجات دندان های لق
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما