دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
نوشیدنی‌های سالم نوشیدن آب یخ کالری‌های مصرفی عوارض نوشیدن آب یخ تامین آب بدن
 آب گرم بنوشیم یا آب سرد کدام نوشیدنی برای بدنمان مفیدتر است متخصصین تغذیه استفاده از کدام نوشیدنی را به ما پیشنهاد میدهند مایعات می توانند در زمینه کاهش وزن به ما کمک زیادی بکنند اگردر رژیم غذایی به سر میبرید بهتر است غذاهای آبدار میل کنید و در میان وعده هایتان آب بیشتری بنوشید .

درجه حرارت آبی که می‌نوشید، اصلا مساله مهمی نیست. از نظر تامین آب بدن، فرقی ندارد که آب مصرفی شما گرم، خنک یا سرد باشد. تاثیر هر کدام از انواع این آب‌ها در تامین آب بدن یکسان است، اگرچه حرارت آب روی حجم مصرف تاثیر می‌گذارد.

۲. درجه حرارت آبی که می‌نوشید، اصلا مساله مهمی نیست درجه حرارت آبی که می‌نوشید، اصلا مساله مهمی نیست. از نظر تامین آب بدن، فرقی ندارد که آب مصرفی شما گرم، خنک یا سرد باشد. تاثیر هر کدام از انواع این آب‌ها در تامین آب بدن یکسان است، اگرچه حرارت آب روی حجم مصرف تاثیر می‌گذارد. بعضی از افراد فکر می‌کنند که نوشیدن آب یخ به کاهش وزن کمک می‌کند، چون کالری‌های مصرفی برای همسان کردن دمای آب یخ با دمای بدن سوزانده می‌شوند. این نکته از نظر علمی درست است، اما میزان کالری‌ای که به این علت مورد استفاده قرار می‌گیرد، واقعا در حدی نیست که تاثیرگذار باشد.

۳. میوه‌ها و سبزی‌ها می‌توانند ۲۰ درصد (یا حتی بیشتر) از نیاز روزانه بدن به آب را تامین کنند. استفاده از مواد غذایی آبکی نیز می‌تواند به تامین مایعات مورد نیاز بدن کمک کند. اگر وعده‌های غذایی حاوی مقدار زیادی از میوه‌ها و سبزی‌ها باشند،‌ و اگر از نوشیدنی‌های سالم همراه با وعده‌های غذایی استفاده شود، آن‌وقت می‌توان گفت که نیاز بدن به آب تقریبا به‌طور کامل تامین می‌گردد. بسیاری از افراد، رژیم غذایی خشک دارند و بیش از حد مواد غذایی فرآوری‌شده استفاده می‌کنند. این نوع از مواد غذایی، مایعات کمی به بدن می‌رسانند.

سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 4 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • 7 کار برای جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان
  • تشدید سردرد در هنگام رابطه جنسی
  • نوشیدنی معجزه آسا برای درمان تمام بیماری ها
  • 21 اتفاق خوب در بدن پس از خوردن موز
  • 24 کلید طلایی برای وزن کم کردن وزن بدون رژیم لاغری
  • کشف قدیمی ترین گیاه جهان در هند
  • در مورد کاهش حرکات جنین بیشتر بدانید
  • تاثیرات منفی کلسترول بالا بر دستگاه گوارش
  • محبوبترین ها

  • پیشگیری از وارد شدن آسیب به مغز با آزمایش خون
  • مراقبت‌های کلی در بیماران دیابتی
  • ویروسی مرموز و ناشناخته در بدن که شما را چاق می کند
  • با مضرات امواج وای فای بیشتر آشنا شوید
  • بی خوابی باعث پيشرفت تومورهاي سرطاني
  • ورزش با وجود عادت ماهانه
  • هر انچه باید درباره کاهش چربی بازوها بدانید
  • کدام سی تی اسکن خطر اشعه ای ندارد
  • رپورتاژ

  • مرکز دندانپزشکی لوتوس
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • کلینیک پوست و لیزر سیندخت
  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • غربالگری نوزادان جهت بیماری متابولیک
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x