کلاس های ورزش حرکات نرمشی بلند شدن از تخت خواب انجام نرمش روزانه

برخی ورزش های روزانه باید در ساعات اولیه صبح انجام شوند پس از بیدارشدن باید این حرکات را انجام دهید تا باعث افزایش انرژی و  سرزندگی و نشاط خود شوید می خواهیم شما را دعوت به انجام مفیدترین حرکات نرمشی و کششی صبحگاهی کنیم این فعالیت ها زمان بسیار کمی نیاز دارند و تاثیرات مفیدی برای بدنمان در بر دارند.

برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید و آماده برای شروع کار روزانه شوید این ورزش ها را قبل از بلند شدن از تخت خواب انجام دهید.
 زندگی فشرده امروز و ساعت های کاری طولانی شاید به بسیاری از افراد اجازه ندهد به کلاس های ورزش بروند و زمانی را در آنجا سپری کنند.
اما می توان با استفاده از نرمش هایی کوتاه اما بسیار مفید برای بدن وضعیت سلامتی را در حالت مطلوب و ایده آل نگه داشت و روز را با انرژی و انگیزه بالا آغاز کرد.
تخت خواب و تشک به دلیل نرمی می تواند یک فضای مطلوب برای انجام حرکات کششی باشد، انجام نرمش روزانه بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب می تواند از بروز خشکی و دردمفاصل در افراد جلوگیری کند و خواب آلودگی را در آنها سریعتر برطرف کند.
از جمله مفیدترین حرکات نرمشی نشستن بر روی تخت و باز کردن پاها به میزان دو برابر عرض شانه  است، آنگاه با هر یک از دست ها انگشت پای مخالف را گرفته و فشار دهید، این حرکات را 10 بار و هر بار برای 30 ثانیه تکرار کنید.
حرکت دیگر نشستن بر روی تخت خواب و کشش دست ها به اطراف شانه و بالای سر و فشار دادن دست ها به مانع صوری است که می توانید این حرکت را 10 بار و هر بار 30 ثانیه انجام دهید.
برترین حرکت نشستن روی تخت خواب و دراز کردن پاها به طور مستقیم و آنگاه به کمک دستها بلند کردن بالا تنه و باسن از روی تخت است به طوری که زانو ها خم نشود ، این حرکت را نیز  10 بار و هر بار 30 ثانیه انجام دهید.
با انجام منظم این تمرین ها هر روز به زودی شاهد احساس شادی، انرژی بالا، نرمی عضلات و حتی بهبود تناسب اندام می شوید.
منبع:fhfn

5 1000
ارسال شده در 8 دی 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی | 599 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • مقابله با ویروس هرپس تناسلی
  • برطرف کردن التهاب با این روش
  • سیب زمینی چه کاربردی برای سلامتی دارد؟
  • قرص های ضد بارداری خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش می دهد
  • به خواستگار مطلقه چه جوابی بدهیم؟
  • والدین و بی توجهی به کودک
  • بررسی فلفل تند و شیرین از لحاظ ارزش غذایی
  • دیابتی‌ها پیش از فعالیت ورزشی این موارد را بدانند
  • محبوبترین ها

  • فراری دادن دیابت از بدن
  • چگونه از دیابت نوع 2 جلوگیری کنیم
  • دیابت را چگونه مهار کنیم
  • بیماران قندی بخوانند
  • چگونه از بیماران دیابتی مواظبت کنیم
  • دیابت چه تاثیراتی بر قلب می گذارد؟
  • دستور تهیه معجونی فوق العاده برای درمان دیابت
  • افراد دیابتی در رانندگی باید به چه نکاتی دقت کنند
  • رپورتاژ

  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما