شکم صاف چربی های شکم انباشته شدن چربی های شکم

اگر می خواهید صاحب شکمی صاف شویدبد نیست به این مطلب نگاهی بیندازید  برخی پیشنهادات جالب و مفید برایتان در نظر داریم که با کمک آن ها قادر خواهید بود لاغری و تناسب اندام برسید و چربی های اضافی شکمتان را از بین ببرید نوشابه ، آدامس ، انباشته شدن مایونز ،سیب زمینی سرخ شده ،تنقلات و دیگر خوردنی های چاق کننده را باید کنار بگذارید .

همه ما دوست داریم شکم صافی داشته باشیم اما دست و پنجه نرم کردن با چربی های شکم سخت ترین کار در تناسب اندام است. ممکن است سخت ورزش کنید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید اما بعد از مدتی هنوز هم هیچ تغییری در سایز شکم تان نبینید. چربی های شکم هنوز سر جایشان قرار دارند. مثل این که اصلا قصد ندارد از جای خودش حرکت کند. بنابراین اگر می خواهید چربی اضافه شکم نیاورید در ابتدا باید بدانید که چه غذاهایی را نباید خورد.

نوشابه را کنار بگذارید

بارها و بارها این جمله را شنیده ایم اما کنار گذاشتن این نوشیدنی شاید برای مان کمی سخت باشد. اگر واقعا می خواهید از چربی های شکم خلاص شوید باید خوردن نوشابه را متوقف کنید. حتی نوشابه های کم کالری که سرعت متابولیسم بدن را کاهش می دهد و باعث می شود بدن چربی جذب کند.

دیگر آدامس نخرید

وقتی آدامس می جوید مغز و شکم به اشتباه سیگنال هایی دریافت می کنند که گویی غذا وارد بدن شده است. علاوه بر این آدامس جویدن باعث می شود اسید معده بیشتری تولید شود و در نتیجه شما احساس گرسنگی خواهید کرد. چاقی شکم برنامه غذایی کم سدیم داشته باشید.

این را به خاطر داشته باشید که شکر و نمک باید کم مصرف شود به خصوص اگر فشار خون بالایی دارید. غذاهای سدیم دار نه تنها برای سلامت مضر هستند بلکه مانع آب شدن چربی های اضافی شکم نیز می شوند.

با فست فود خداحافظی کنید

واضح است که فست فودها سرشار از کالری هستند و مشکلات زیادی برای سلامت بدن ایجاد می کنند. اما اگر باز هم قانع نمی شوید که این غذا را کنار بگذارید به خاطر بسپارید که این غذاها مسئول جلوگیری از آب شدن چربی های شکم تان هستند.

مایونز را فراموش کنید

اگر شما هم از دوستداران سس مایونز هستید و همیشه در سالاد از این سس استفاده می کنید باید بدانید که این سس ۸۰ درصد چربی است. بهترین جایگزین سس مایونز پوره سبزیجات و سس گوجه فرنگی طبیعی است.

به سیب زمینی سرخ شده نه بگویید

هر چقدر هم این غذا را دوست داشته باشید باید آن را کنار بگذارید. سیب زمینی سرخ شده مثل اسفنجی می ماند که چربی های اشباع شده را جذب می کند. چربی های اشباع شده روی عملکرد مغز تاثیر می گذار به طوری که نمی تواند تشخیص دهد چه اندازه غذا دریافت کرده اید. در نتیجه بدون این که متوجه شوید مقدار زیادی سیب زمینی می خورید.

بستنی ممنوع

این مورد هم کاملا واضح است. غذاهای سرشار از قند تبدیل به چربی شکم می شوند که مضرترین چربی های بدن هستند.

غذاهای نفاخ نخورید

حتی لاغرترین انسان ها هم وقتی غذاهای نفاخ می خورند شکم شان بزرگ می شود. اگر شما هم چنین مشکلی دارید این غذاها را نخورید و ورزش کنید تا دستگاه گوارشی غذا را بهتر هضم کند.

بیسکوییت های بدون شکر مصرف نکنید

غذاهایی که شامل جایگزین های شکر هستند فقط برای دیابتی ها مناسب است. این محصولات بدون شکر در بزرگ شدن سایز شکم تان موثر هستند.

سایت بدونیم

5 1000
ارسال شده در 8 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه | 170 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • علائم هشداردهنده بدن برای آرتریت پسوریاتیک
  • مسمومیت مزمن با غذاهای کنسرو شده
  • مانع بی انگیزگی و تفکر منفی خود شوید!
  • پیامهای هشدار دهنده روی سیگار
  • با بیگودی موهایتان را صاف کنید نه با اتوی مو
  • با مصرف گوشت خطر کبد چرب غیر الکلی افزایش می یابد!
  • تفاوت های مغزی در افراد مبتلا به اختلال بیش فعالی
  • حین مصرف مکمل ورزشی بخوانید
  • محبوبترین ها

  • با این میز صبحانه، دوپینگ کنید
  • با کمک این غذاها زودتر سیر شوید!
  • گامهای آهسته ولی موثر برای کاهش وزن
  • خوش اشتهاشدن کودک با آبمیوه
  • روشی بسیار جالب و ساده برای اندازه گیری غذاهای مصرفی
  • چه ماستهایی مناسب فصل بهار است
  • چای سبز ، خطر مبتلا شدن خانم ها به سرطان را کاهش می دهد
  • کبد چرب ها این روغن ها را فراموش نکنند
  • رپورتاژ

  • غربالگری نوزادان جهت بیماری متابولیک
  • ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • درمان های زیبایی دندان توسط دکتر مجید فر
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما