نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

می خواهیم در میان وعده هایی که تاکنون میل کرده اید تغییر و تنوعی جالب ایجاد کنیم این میان وعده ها خاصیت های زیادی برای بدنمان به همراه دارند رژیمی و بسیار کم کالری هستند و در سیرکردن شما تاثیر زیادی خواهند گذاشت .بد نیست با روش تهیه آن ها و میزان کالری هریک آشنا شود.

یک رژیم غذایی کامل شامل انواع میان وعده های مفید غذایی می باشد از مصرف میان وعده در دوره رژیم گرفتن خود غافل نشوید و آن ها را حذف نکنید نادیده گرفتن میان وعده ها تاثیرات منفی زیادی برای سلامتی مان به همراه دارد و در پروسه کاهش وزنمان اختلال ایجاد میکند.تصور نکنید میان وعده ها باعث چاقی شما می شوند این امر کاملا نادرست و اشتباه است .

♦ برای ثابت نگه داشتن وزن خود میان وعده ها را فراموش نکنید.

⊕ این سه میان وعده کم کالری را فراموش نکنید.

  • سیب پخته شده

سیب همچنان سالم ترین میان وعده ایست که تا کنون شناخته شده است و راه های متفاوتی برای مصرف این ماده غذایی عالی وجود دارد. سیب پخته مانند دسر بوده با همان ویتامین ها و فیبری که نوع تازه آن دارد.

شما می توانید بدون آنکه کالری آن را افزایش دهید مقداری دارچین بر روی آن پاشیده و میل کنید.

⬅️این ماده غذایی:

  • بدون چربی اشباع شده
  • حاوی ۲ میلی گرم سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

  • سیب و کره بادام زمینی

ترکیب شور و شیرین از مزه های خوش آیند است. شما می توانید این مزه را در ترکیب ¾ فنجان سیب تکه شده و لایه نازکی از کره بادام زمینی تجربه کنید.

برای اینکه میزان کالری را در حدود 90 کالری نگاه دارید بیشتر از 2 قاشق چایخوری کره بادام زمینی مصرف نکنید.

⬅️این ماده غذایی حاوی:

  • ۰/۸ گرم چربی اشباع شده
  • ۲ میلی گرم سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

لینک مرتبط: نمونه میان وعده ها با کالری متفاوت

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

  • ماست و تخم آفتاب گردان

یک قاشق چایخوری تخم آفتاب گردان را داخل ½ فنجان ماست ساده بدون چربی مخلوط نمائید. این میزان دانه آفتاب گردان تنها ۱۹ کالری دارد. ماست بهترین منبع پروتئین بوده و این میان وعده بطور کلی کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارد.

تخم آفتاب گردان نباید شور شده باشد بخصوص اگر شما محدودیت استفاده از سدیم دارید.

⬅️این ماده غذایی حاوی:

  • ۰/۲۶ گرم چربی اشباع شده
  • بدون سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها


تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی


منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: میان وعده های سالم و مقوی

ارسال شده در 9 دی 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • این 5 عادت روزانه شما را چاق می کند
  • یک باور نادرست! عرق کردن = چربی سوزی
  • عفونت شایع در گوش اطفال
  • نشانه های اوتیت میانی
  • مطالبی راجع به سندروم قلب شکسته
  • ورود به دنيا بدون قلب
  • پیشگیری از حواس پرتی خردسالان
  • جیز بیز و این همه خواص
  • محبوبترین ها

  • سوپ هویج و بامیه
  • له معجون خانگی در تابه
  • شکلاتی رژیمی با کالری محاسبه شده
  • نوشیدنی که فورا یبوست را درمان میکند
  • آموزش تهیه توپک سیب زمینی تخم مرغی
  • علاقه مندان به طعم سیب با روش تهیه کیک سیب آشنا شوند
  • سالاد ماست و شنبلیله – مناسب رژیم ها
  • پارفه بیسکویتی
  • رپورتاژ

  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • الو دکتر

    لاغر شو
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است