نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

می خواهیم در میان وعده هایی که تاکنون میل کرده اید تغییر و تنوعی جالب ایجاد کنیم این میان وعده ها خاصیت های زیادی برای بدنمان به همراه دارند رژیمی و بسیار کم کالری هستند و در سیرکردن شما تاثیر زیادی خواهند گذاشت .بد نیست با روش تهیه آن ها و میزان کالری هریک آشنا شود.

یک رژیم غذایی کامل شامل انواع میان وعده های مفید غذایی می باشد از مصرف میان وعده در دوره رژیم گرفتن خود غافل نشوید و آن ها را حذف نکنید نادیده گرفتن میان وعده ها تاثیرات منفی زیادی برای سلامتی مان به همراه دارد و در پروسه کاهش وزنمان اختلال ایجاد میکند.تصور نکنید میان وعده ها باعث چاقی شما می شوند این امر کاملا نادرست و اشتباه است .

♦ برای ثابت نگه داشتن وزن خود میان وعده ها را فراموش نکنید.

⊕ این سه میان وعده کم کالری را فراموش نکنید.

  • سیب پخته شده

سیب همچنان سالم ترین میان وعده ایست که تا کنون شناخته شده است و راه های متفاوتی برای مصرف این ماده غذایی عالی وجود دارد. سیب پخته مانند دسر بوده با همان ویتامین ها و فیبری که نوع تازه آن دارد.

شما می توانید بدون آنکه کالری آن را افزایش دهید مقداری دارچین بر روی آن پاشیده و میل کنید.

⬅️این ماده غذایی:

  • بدون چربی اشباع شده
  • حاوی ۲ میلی گرم سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

  • سیب و کره بادام زمینی

ترکیب شور و شیرین از مزه های خوش آیند است. شما می توانید این مزه را در ترکیب ¾ فنجان سیب تکه شده و لایه نازکی از کره بادام زمینی تجربه کنید.

برای اینکه میزان کالری را در حدود 90 کالری نگاه دارید بیشتر از 2 قاشق چایخوری کره بادام زمینی مصرف نکنید.

⬅️این ماده غذایی حاوی:

  • ۰/۸ گرم چربی اشباع شده
  • ۲ میلی گرم سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

لینک مرتبط: نمونه میان وعده ها با کالری متفاوت

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها

  • ماست و تخم آفتاب گردان

یک قاشق چایخوری تخم آفتاب گردان را داخل ½ فنجان ماست ساده بدون چربی مخلوط نمائید. این میزان دانه آفتاب گردان تنها ۱۹ کالری دارد. ماست بهترین منبع پروتئین بوده و این میان وعده بطور کلی کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارد.

تخم آفتاب گردان نباید شور شده باشد بخصوص اگر شما محدودیت استفاده از سدیم دارید.

⬅️این ماده غذایی حاوی:

  • ۰/۲۶ گرم چربی اشباع شده
  • بدون سدیم
  • بدون کلسترول می باشد.

نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها   نادیده گرفتن میان وعده ها میان وعده های مفید غذایی میان وعده های سالم مصرف میان وعده ها


تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی


منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: میان وعده های سالم و مقوی

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 9 دی 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • بهترین زمان برای دادن آب به نوزاد
  • انواع مزه های جالب مارگاریتا
  • سونوگرافی غربالگری و این توصیه ها
  • تغییرات خلق و خو با کمبود آب در بدن
  • انعطاف پذیری ایستا و فعال
  • اهمیت غربالگری شنیداری خردسالان
  • مشکلات مختلف برای پرده گوش
  • بهترین رفتار هنگام برگشت همسر از سرکار
  • محبوبترین ها

  • روش های طبیعی برای پاکسازی ذهن و جسم
  • اختلال های مرتبط با اضطراب
  • شما هم از زندگیتان راضی نیستید؟
  • 9 عامل تفرقه انداز در رابطه عاشقانه
  • والدینی که کودک بیش فعال دارند ، بخوانند
  • تیرگی روابط تازه عروس و دامادها با این عوامل
  • مهر و محبت بین در خانواده ها
  • روانشناسی احساسی مردان تندخو
  • رپورتاژ

  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • الو دکتر

    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است