وزن کم کردن کم کردن وزن سوزاندن کالری تردمیل و وزن کم کردن

 

اگر تمایل به کم کردن وزن با تردمیل دارید بهتر است با اصول کاهش وزن با این دستگاه آشنا شوید تردمیل می تواند کمک زیادی به شما در زمینه کاهش وزن بکند عواملی مانند پتانسیل ،سرعت و شیب و مدت زمان استفاده از این دستگاه به شما در کم کردن وزن با این دستگاه کمک خواهد کرد .

 

اگر پتانسیل ورزش سنگین را داشته باشید می توانید در یک روز 450 گرم چربی را آب کنید.

 قبل از اینکه شروع به تلاش برای وزن کم کردن کنید، مهم است که چگونگی آن را درک کنید. برای از دست دادن ۴۵۰ گرم چربی بدن باید ۳۵۰۰ کالری از میزان کالری دریافتی خود کم کنید یا این میزان را بسوزانید. برای اینکه این کار را در یک هفته انجام دهید باید به طور متوسط ۵۰۰ کالری در روز بسوزانید. راه رفتن روی تردمیل به مدت ۲۰ دقیقه در روز در طول یک هفته به شما کمک نمی کند که ۴۵۰ گرم وزن کم کنید، اما اگر هم زمان کالری دریافتی تان را هم کم کنید می تواند مؤثر باشد.
۲۰ دقیقه ورزش در هر روز خیلی زیاد نیست، اما می توانید با افزایش سختی تمرین تان مقدار قابل توجهی کالری بسوزانید. برای مثال یک شخص ۷۳ کیلویی که با سرعت کندتر از ۵ کیلومتر در ساعت به مدت ۲۰ دقیقه پیاده روی کند تنها حدود ۱۰۶ کالری می سوزاند. با این حال همین شخص می تواند با آهسته دویدن با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت ۲۴۳ کالری یا با دویدن با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت ۴۳۵ کالری بسوزاند. می توانید سرعت سوزاندن کالری را با افزایش شیب تردمیل حتی بیشتر هم کنید. تنها یک شیب ۵ درصد می تواند میزان سوزاندن کالری را در هر تمرین ۱۰۰ کالری افزایش دهد.
پتانسیل
پتانسیل کم کردن وزن از راه ۲۰ دقیقه ورزش روی تردمیل بستگی مستقیم به شدت تمرین تان و چگونگی ورزش تان دارد. با توجه به مثال قبلی، با ۲۰ دقیقه دویدن با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت و روی یک شیب کم، سوزاندن تقریباً ۳۵۰۰ کالری در مجموع امکان پذیر است -به شرط اینکه ۷ روز در هفته انجام شود- که معادل سوزاندن ۴۵۰ گرم از چربی های بدن است. البته این یک ورزش شدید است و برای هر کسی مناسب نیست. ممکن است برایتان آسان تر باشد که به طور متناوب دویدن آهسته و دویدن سریع را امتحان کنید. به عنوان مثال به مدت دو دقیقه سریع راه بروید و پس از آن دو دقیقه بعدی را بدوید و این روند را به مدت ۲۰ دقیقه ادامه دهید. اضافه کردن شیب در فواصل تمرین هم می تواند سختی آن را افزایش دهد.
عوامل دیگر
عوامل زیادی در کم کردن وزن نقش دارند. بعضی از عوامل اصلی شامل سوخت و ساز بدن، وزن فعلی، مقدار چربی بدن، رژیم غذایی و مقدار ورزش تان می باشد. کلید به حداکثر رساندن پتانسیل کاهش وزن، فقط ۲۰ دقیقه ورزش در روز است که باید از هر دقیقه اش بهترین استفاده را بکنید. ورزشی که با حدود ۸۰ درصد ماکزیمم ضربان قلب (MHR) باشد (مقدار MHR را می توانید با کم کردن سن خود از ۲۲۰ تعیین کنید).
سرعت ها و شیب های مختلف را امتحان کنید و هفته به هفته آن را افزایش دهید تا بدن تان به این روال عادت کند و خودش را با آن تطبیق دهد. تمرین ۲۰ دقیقه ای ممکن است کوتاه باشد اما قطعاً می توانید با افزایش شدت و نگه داشتن روز به روز آن، وزن تان را کاهش دهید.
 میزان

5 1000
ارسال شده در 12 دی 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • نکته جالبی که خوب است در مورد معده بدانید
  • سرماخوردگی سگ خانگی
  • شاداب و لطیف کننده های طب سنتی برای پوست
  • کشنده ترین دانه میوه تابستانی را بشناسید
  • کلسیم و تامین آن برای بدن
  • هرآنچه باید درمورد ختنه بدانید
  • زنان زیبای باردار این ترفندها را استفاده می کنند
  • سه هفته بدون آرایش بمانید تا نتیجه اش را ببینید
  • محبوبترین ها

  • زیبایی مژه با این ریملها
  • شامپوی طبیعی برای درمان ریزش مو
  • برای ماندگاری بیشتر رنگ مو چه راهکارهایی توصیه می شود؟
  • بارداری و تولد
  • سم زدایی پوست به چه طریقی انجام می شود؟
  • اصول کلی کاربرد مصرف ماسک های آرایشی
  • همه چیز درباره رشد،تقویت و تغذیه مو‌ها
  • ماسک مو با این مواد طبیعی
  • رپورتاژ

  • جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • جراحی های پیشرفته زیبایی و پلاستیک
  • مرکز فروش محصولات درمان زخم،دیابت و سوختگی
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما