لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه

روز سیزدهم برنامه کاهش وزن #لاغرشو شروع شد. حالا میتونیم بگیم چیز زیادی به پایان دوره نمونده و امیدوارم که نتیجه ی خوبی تا بحال گرفته باشید. نکته ای هم درمورد دوستانی که تازه با لاغرشو آشنا شدند. شما می تونید از لینکی که در انتهای صفحه قرار دادیم استفاده کنید و از روز اول شروع کنید. با دکترسلام همراه باشید با برنامه غذایی روز 13هم.

# نمونه برنامه غذایی روز سیزدهم:

  • ناشتا:

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

  • صبحانه:

شیر برنج ۱ لیوان + ۱ ق.م. مربای گل محمدی یا شیره انگور

  • میان وعده:

لیمو شیرین ۱ عدد + خرمالو ۱ عدد + چای سبز با دارچین ۱ لیوان + ۱ تکه کوچک شکلات تلخ (۹۰ درصد)

  • ناهار:

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

استانبولی پلو (مخلوط پخته برنج + سیب زمینی + قارچ + گوجه فرنگی) ۸ ق.غ. + دوغ کم چرب ۱ لیوان یا ماست کم چرب ۴ ق.غ

  • میان وعده:

سیب ۱ عدد + ژله رژیمی ۳ ق.غ + هویج رنده شده آزادانه مصرف شود.

  • شام:

سوپ سبزیجات ۱ لیوان

  • قبل از خواب:

۱ لیوان شیر کم چرب +۱ عدد خرما

لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه   لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه

# هیچوقت قبل از خواب کربوهیدرات نخورید!

این بار هم داستان در مورد هورمون هاست. شب ها، میزان نفوذپذیری انسولین کاهش می یابد، بدین معنی که برای هضم شدن کربوهیدرات هایی که شب خورده اید، باید انسولین بیشتری نسبت به همیشه ترشح شود. شما می دانید که سطح بالای انسولین، می تواند چربی سوزی را کم کند و فرایند ذخیره چربی را قوت ببخشد.

به علاوه هنگامی که می خوابید، در ۹۰ دقیقه ی آغازین بدنتان هورمونی به نام هورمون رشد (GH) ترشح می کند که نوعی تجزیه کننده ی چربی است. هورمون رشد نه تنها چربی سوزی را افزایش می دهد، بلکه برای عضله سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز مهم است. اما کربوهیدرات ها، برای ترشح هورمون رشد مانند یک سد عمل می کنند. پس بهتر است با یکی از این دو حالت به رختخواب بروید:

با شکم خالی، یا حتی بهتر، با شکمی حاوی مواد پروتئینی بدون هیچ کربوهیدراتی.این کار اجازه خواهد داد تا گلوکز خون پایین مانده، و ترشح شبانه ی هورمون رشد آسان شود.

# بنابراین این کار را انجام دهید: سه ساعت قبل از اینکه بخوابید، هیچ چیزی نخورید. گزینه ی بهتر این است که چهار ساعت مانده به وقت خوابتان، یک وعده ی پروتئینی بخورید و سه ساعت قبل از خواب هم دوباره یک وعده ی فقط پروتئینی مانند شیک وی، پنیر کم چرب یا سینه ی مرغ بخورید. اگر میل دارید کمی سبزیجات هم می توانید بخورید.

⊗ همراهان عزیز از امروز روزانه نیم ساعت حلقه زدن را شروع کنید ⊗


تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی


برای مشاهده ی تمامی روزهای لاغرشو روی لینک زیر کلیک کنید:

تمامی برنامه های لاغرشو

منبع: دکتر سلام

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 23 دی 1395 توسط 21 روز با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • پولیپ روده – ​​علل، علائم و اطلاعات
  • شروع آموزش زبان دوم به اطفال
  • پرستاران واقعی
  • زایمان به روش طبیعی و تاثیرات آن روی جنین
  • علت های چاق شدن در دوره عادت ماهیانه
  • مشکلات جای بخیه پس از سزارین
  • چگونه راهی را برای پیشگیری از پیری پوست پیدا کنیم؟
  • برای مراقبت های روزانه از موهای بلند این موارد مهم هستند
  • محبوبترین ها

  • متوقف کردن ریزش مو با این معجون خانگی
  • بر مبنای مدل صورت فرق سر باز کنید
  • مکمل های مورد نیاز ضروری برای تقویت موی آقایان
  • چگونه با داروهای گیاهی چین و چروک پوست را از بین ببریم؟
  • کارهایی که موجب آسیب به پوست و مو می شوند
  • لوازم آرایش تان را به صورت طبیعی و در منزل تهیه کنید
  • برای بدن اسکراب طبیعی چای فوق العاده عالی است
  • فوت و فن بوتاکس طبیعی
  • رپورتاژ

  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    نخ دندان ارکید
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است