ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

برخی خوراکی ها می توانند در عین سالم بودن باعث سیری ما شوند این خوردنی ها ارزش تغذیه ای زیادی دارند و می توانند باعث تقویت قوای جسمی ما شوند سیب زمینی کباب شده،سوپ لوبیا،تخم مرغ،ماست چکیده و سیب درختی از این خوردنی های سالم به شمار می روند می توانید در ادامه مطلب با خواص هریک آشنا شوید .

اگر قرار باشد ویژگی های یک غذای عالی را برشمرید حتما خواهید گفت: سالم، خوشمزه، مقوی و سیر کننده باشد. به گفته متخصصان تغذیه، غذا می تواند هم مقوی، هم سالم و هم سیر کننده باشد. در این مطلب به برخی از این نوع غذاها اشاره می کنیم. این غذاها برای افرادی که رژیم غذایی دارند مفید است.

سیب زمینی کباب شده:

  • اگر چه سیب زمینی دارای نشاسته است اما مهارکننده گرسنگی است طی بررسی که روی ۳۸ نوع غذا از نظر ایجاد سیری انجام شده است از جمله برنج قهوه ای و نان سبوس دار، داوطلبان سیب زمینی را در بالاترین رده قرار دادند زیرا احساس سیری بیشتری به فرد می دهد و تا ۲ ساعت هم او را سیر نگه می دارد. اگر چه به علت بالا بودن کربوهیدرات، مردم از مصرف سیب زمینی خودداری می کنند اما نباید اهمیت مصرف سیب زمینی کباب شده یا آب پز شده را که سرشار از ویتامین، فیبر و موادمغذی است فراموش کرد. با مصرف آن، به بدن انرژی می رسد و سیری طولانی تری ایجاد می شود. برای به دست آوردن فیبر بیشتر و در نتیجه آن احساس سیری بیشتر، بهتر است که سیب زمینی را با پوست مصرف کنید.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

سوپ لوبیا:

  • سوپ حاوی میزان بالایی از آب است و این یعنی که با کمترین کالری شکم سیر می شود. سوپ سرشار از فیبر و نشاسته است. این نوع کربوهیدرات مفید است و قند را در جریان خون به کندی رها می کند تا احساس سیری ماندگارتر باشد. اگر طرفدار سوپ یا خوراک لوبیا نیستید مقداری از آن را به سالاد خود اضافه کنید.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

تخم مرغ:

  • نتیجه بررسی محققان نشان داد، افرادی که برای صبحانه تخم مرغ مصرف می کنند در طول روز ۳۳۰ کالری کمتر مصرف می کنند. تخم مرغ حاوی هر ۹ اسید آمینه لازم است که بدن قادر به تولید آن نیست. این اسید آمینه ها، هورمون ها را در معده رها می کند که اشتها را کاهش می دهد. هرگز، زرده تخم مرغ را دور نیندازید زیرا نیمی از پروتئین های تخم مرغ در آن است.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

ماست چکیده:

  • محققان دانشگاه هاروارد آمریکا، به مدت ۲۰ سال عادت غذایی ۱۲۰ هزار نفر را بررسی کردند و دریافتند که یکی از بهترین غذاها برای لاغر شدن، ماست چکیده است. در این مدت افرادی که ماست بیشتری مصرف می کردند، کاهش وزن بیشتری داشتند. مصرف پروتئین ها و لبنیات سیری را افزایش می دهد، میزان مصرف غذا را پایین می آورد و جریان خون را ثابت نگه می دارد. ماست چکیده که فاقد آب است نسبت به ماست معمولی پروتئین بیشتری دارد.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

 

سیب درختی:

  • سیب یکی از میوه هایی است که حاوی پکتین است وبه طور طبیعی روند هضم را کند می کند و باعث احساس سیری می شود. در واقع افرادی که سیب می خورند احساس سیری بیشتری می کنند و کمتر غذا می خورند. انتقال پیام سیری به مغز زمان بر است. از این رو می توان میوه های سیرکننده که باعث کاهش وزن نیز می شود بیشتر مصرف کرد.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

ذرت بو داده:

  • هر ۳ پیمانه ذرت بو داده حاوی ۹۰ کالری است در حالی که یک چهارم پیمانه چیپس حاوی همان مقدار کالری است.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

انجیر:

  • این میوه شیرین سرشار از فیبر است که روند رها شدن قند در خون را کند می کند.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر

جو دوسر:

  • جو دوسر که سرشار از فیبر است می تواند مانند اسفنج مایعات را به خود جذب کند. هنگامی که آن را با آب یا شیر کم چرب، آماده کنید، جودوسر غلیظ تر می شود و دیرتر از سیستم گوارشی عبور می کند این یعنی برای مدت طولانی تر احساس سیری می کنید.

ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر   ماست چکیده سیب زمینی کباب شده سیب درختی سوپ لوبیا تخم مرغ انجیر


تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی


منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز هشتم 

ارسال شده در 21 دی 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • ساعت در محل کار و خلاقیت
  • تحریک اشتهای اطفال بد غذا به سمت غذاهای سالم
  • سبزی خوردن و هزار فایده که از آن بی خبرید
  • از زبان بروس لی 16 درس زندگی انگیزشی را یاد بگیرید
  • اضافه وزن دختر با ابتلای مادر به دیابت بارداری
  • مصرف دهان شویه برای سنین پایین
  • شناخت عیوب انکساری چشم
  • درمان چاقی های موضعی با طب سوزنی
  • محبوبترین ها

  • رفع احتلال خواب با رعایت بهداشت
  • هشدار برای درد قفسه سینه
  • باورها و شایعات رایج در مورد بدن
  • راهکارهایی برای حل مشکل فراموش کردن دروس
  • چهار دیواری اختیاری!؟ صحیح یا غلط؟
  • ترفندهی سرآشپزها برای فریزکردن
  • بیدار ماندن در این شبها ممنوع
  • دردتان را با شنیدن موسیقی کم کنید
  • رپورتاژ

  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    دکتر هومن عشقی
    پرپین آلا

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است