کدام ورزش ها مفیدند؟ چگونه جوان بمانیم؟ جوان ماندن

هر فردی دوست دارد همیشه جوان بماند و خیلی از افراد به دنبال راه های جوانی رفته اند که برخی آن ها را پیدا کرده و برخی دیگر بی نتیجه به زندگی ادامه داده اند.روش های جوان ماندن پیش روی ماست،کافیست به زندگی بهتر نگاه کنیم تا روش های جوانی را بیابیم.ورزش کردن بهترین روش برای جوان ماندن میباشد.

ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.

فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قندخون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد. دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم.

نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن، ناتوانایی در رفتن به کلاس ورزشی، بیماری هایی مثل کمردرد و زانو درد، ازطرفی نمی دانیم چه ورزشی را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کنیم.

در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. این ورزش ها را می توانید به راحتی انجام دهید و نتایج آن را ببینید.

شنا
بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است و  برای شما نتایج شگفت آوری به ارمغان می آورد، شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.

دویدن
دویدن مزایای بسیاری دارد. دویدن به کاهش استرس، کاهش خطر ابتلا به افسردگی، سوزاندن کالری زیاد و بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. دویدن به خصوص اگر در اوایل صبح باشد بسیار لذت بخش است، این ورزش یکی از بهترین تمرینات برای هر روز است که باعث احساس موفقیت می شود.

دوچرخه سواری
دوچرخه سواری یک راه ساده برای کار بر روی پاها و تعریق بیشتر است. دوچرخه سواری را می توان به همراه دوستان یا به تنهایی انجام داد، دوچرخه سواری باعث می شود که اطمینان حاصل کنید که تمرین بسیار مفیدی انجام داده اید.

طناب زدن
یک ورزش ارزان و قابل حمل است که شما می توانید در هر نقطه آن را انجام دهید. این تمرین در هر دقیقه کالری بیشتری نسبت به هر تمرین دیگری می سوزاند. طناب زدن یک ورزش مناسب و سرگرم کننده است.

اسکات
این تمرین قدرتمند، به تقویت ماهیچه سرین کمک می کند و مقدار زیادی کالری می سوزاند. شما می توانید برای افزایش سوزاندن کالری و بالا بردن ضربان قلب، اسکات پرشی را انجام دهید یا حرکت اسکات با دمبل برای افزایش مقاومت بیشتر انجام دهید. انجام منظم اسکات یکی از بهترین راه ها برای تناسب بدن شما است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال شده در 23 دی 1395 توسط سلمان آرین با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • مشکلات مو در نوزاد
  • چکار کنیم که فکرمان آرامش داشته باشد
  • مزیت های تغذیه ای اشپل ماهی
  • دورکردن مواد مخدر از فرزندان
  • بر هورمونهای زنانه کافئین چه تاثیراتی دارد
  • اهمیت رسیدگی به برخی دندان های عقل
  • تصاویر تجهیرات فتوتراپی نوزادان
  • سالادی از آواکادو و گریپ فروت
  • چرا برخی اوقات حرکات بدن انسان دست خودش نیست
  • نیاز به نظارت دقیق در توزیع مخدر های دارویی
  • اسرار بدنیا آوردن بچه پس از سی سالگی
  • مراقبت از سلامت نوزاد
  • سالاد شنبلیله داخل فلفل قرمز
  • معرفی متداولترین بیماریهای معده
  • غذا خوردن بدنسازهای حرفه ای چقدر باید باشد؟
  • محبوبترین ها

  • با این مواد غذایی آرامش را به زندگی خود بازگردانید
  • دستور ویژه تهیه فسنجون با گوشت اردک
  • ترکیب خرما و انار به کمک قلبتان می آید
  • هشدار برای مصرف برخی داروهای لاغرکننده
  • ویتامین ب 6 و یک دنیا فایده
  • بررسی شیر های سنتی با صنعتی
  • مراقبت های لازم برای تهیه دمنوش
  • دور ریختنی های آشپزخانه خود را به حداقل برسانید
  • غذا می تواند ضریب هوشی افراد را بالا ببرد
  • بررسی ارزش تغذیه ای مختلف نخود فرنگی
  • ده عادت بالا برنده وزن
  • میزان کالری صبحانه سالم چقدر باید باشد؟
  • غذاهای تند و این فواید بی نظیر
  • برنامه غذایی مبتلایان به نارسایی کلیه
  • سیری زودرس با روغن جو
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است