کدام ورزش ها مفیدند؟ چگونه جوان بمانیم؟ جوان ماندن

هر فردی دوست دارد همیشه جوان بماند و خیلی از افراد به دنبال راه های جوانی رفته اند که برخی آن ها را پیدا کرده و برخی دیگر بی نتیجه به زندگی ادامه داده اند.روش های جوان ماندن پیش روی ماست،کافیست به زندگی بهتر نگاه کنیم تا روش های جوانی را بیابیم.ورزش کردن بهترین روش برای جوان ماندن میباشد.

ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.

فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قندخون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد. دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم.

نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن، ناتوانایی در رفتن به کلاس ورزشی، بیماری هایی مثل کمردرد و زانو درد، ازطرفی نمی دانیم چه ورزشی را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کنیم.

در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. این ورزش ها را می توانید به راحتی انجام دهید و نتایج آن را ببینید.

شنا
بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است و  برای شما نتایج شگفت آوری به ارمغان می آورد، شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.

دویدن
دویدن مزایای بسیاری دارد. دویدن به کاهش استرس، کاهش خطر ابتلا به افسردگی، سوزاندن کالری زیاد و بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. دویدن به خصوص اگر در اوایل صبح باشد بسیار لذت بخش است، این ورزش یکی از بهترین تمرینات برای هر روز است که باعث احساس موفقیت می شود.

دوچرخه سواری
دوچرخه سواری یک راه ساده برای کار بر روی پاها و تعریق بیشتر است. دوچرخه سواری را می توان به همراه دوستان یا به تنهایی انجام داد، دوچرخه سواری باعث می شود که اطمینان حاصل کنید که تمرین بسیار مفیدی انجام داده اید.

طناب زدن
یک ورزش ارزان و قابل حمل است که شما می توانید در هر نقطه آن را انجام دهید. این تمرین در هر دقیقه کالری بیشتری نسبت به هر تمرین دیگری می سوزاند. طناب زدن یک ورزش مناسب و سرگرم کننده است.

اسکات
این تمرین قدرتمند، به تقویت ماهیچه سرین کمک می کند و مقدار زیادی کالری می سوزاند. شما می توانید برای افزایش سوزاندن کالری و بالا بردن ضربان قلب، اسکات پرشی را انجام دهید یا حرکت اسکات با دمبل برای افزایش مقاومت بیشتر انجام دهید. انجام منظم اسکات یکی از بهترین راه ها برای تناسب بدن شما است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

5 1000
ارسال شده در 23 دی 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی | 303 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • نشانه های اختلال های استرسی پس از ضایعه روانی
  • اگر دنبال آرامش میگردید بخوانید
  • یائسگی و ابتلا به مشکلات قلبی
  • رمز و راز کم نکردن وزن
  • انتخاب کردن نوع ورزش برای تناسب اندام مهم است
  • چرا نمیتونم ارتباط درست برقرار کنم؟
  • خورد و خوراک در نوروز
  • پیشگیری از بیمار شدن چشم ها با سبزیجات برگ دار
  • محبوبترین ها

  • 7فایده مواد خوراکی سبز رنگ
  • بررسی کالری چغندر
  • راهنمایی هایی برای سفر به کشورهای خارجی
  • کالری سوزی با موسیقی
  • زردچوبه می تواند به درمان سرطان دهان کمک کند
  • لطفا آدامس شیرین میل نکنید
  • رژیم گیاه خواری
  • ارزش غذایی زرده و سفیده تخم مرغ
  • رپورتاژ

  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • دندان تاجی از زیبایی
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما