دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو

موفق‌ترین مدیران دنیا مدیرشدن مدیران جوان‌ کسب انرژی مثبت خصوصیات شخصیتی مدیران تاثیرگذار

 

اگر می خواهید فردی موفق در دنیای کسب و کار باشید بهتر است در کسب انرژی مثبت بکوشید شادی و دریافت انرژی مثبت از طرف شما در کارکنان و اطرافیانتان تاثیرات بسزایی خواهد گذاشت به این منظور برخی پیشنهادات روانشناسی جالب در اختیارتان قرار خواهیم داد با ما همراه باشید .

راه انداختن یک کسب و کار به اندازه ی کافی سختی و موانع پیش رو دارد، از این رو فرد مدام در معرض انرژی منفی این مشکلات قرار می گیرد. خوشبختانه راهی برای مثبت بودن در تمام طول روز وجود دارد. زمانی که انرژی مثبت را به بیرون می دهید، بازخورد آن به شما برمی گردد.

شاد بودن سخت نیست. ۵ راه ساده برای مثبت تر بودن را مرور می کنیم:

بر نفس کشیدن تان تمرکز کنید

تا به حال در مورد فواید مدیتیشن بسیار گفته شده است و همه می دانید که در کاهش استرس به شما کمک می کند. برای این کار از تکنیک ۴-۷-۸ زیر استفاده کنید:

شانه های تان را به پایین بیاندازید و چشمهای تان را ببندید
به مدت ۴ ثانیه هوا را از طریق بینی به داخل بکشید
نفس را تا ۷ ثانیه نگه دارید
به مدت ۸ ثانیه نفس را بیرون دهید

این کار را ۳ بار دیگر انجام دهید. با این کار انرژی مثبت را از ذهن ناخودآگاه تان بیرون می آورید. فقط بر روی نفس تان متمرکز شوید. مدام این کار را بکنید تا تفاوت را ببینید.

ورزش کنید

جالب توجه است که با گذاشتن وقت کمی برای ورزش می توان احساس شادی زیادی کرد.

Gretchen Reynolds  نویسنده ی تناسب اندام به نیویورک تایمز چنین گفته است: «۲۰ دقیقه ورزش می تواند تغییرات شگرفی در سلامتی کسی که بی تحرک بوده، بگذارد. تحقیقات نشان داده اند که ایستادن در مکانی به مدت ۲۰ دقیقه شما را شادتر از زمانی می کند که نشسته باشید.»

مثلا برای رفتن به سر کار به جای اتومبیل شخصی از دوچرخه استفاده کنید یا برای رفتن به رستوران، مقداری از مسیر را پیاده بروید.

۲۰ دقیقه در روز آن چنان وقتی از شما نمی گیرد، در حالی که حتی می توانید همزمان با کار ورزش کنید. این نکته را به یاد داشته باشید تا شادتر از همیشه شوید.

کارتان را دوباره ارزیابی کنید

تا به حال چند بار برای شما پیش آمده که برای لحظه ای با خود فکر کرده اید: «چرا وقت با ارزشم را صرف این کار کرده ام نه کار دیگری؟»

Joffrey Suprina دکترای مثبت اندیشی را دارد. او به هافینگتون پست گفته انسان، مثبت اندیش به دنیا نمی آید بلکه ساخته می شود:

مردم فکر می کنند که مثبت اندیشان به نقاط منفی کار فکر نمی کنند، اما باید گفت افراد مثبت نگر هردوجنبه ی منفی و مثبت را می بینند اما ترجیح می دهند قسمت مثبت ماجرا را در نظر بگیرند تا انرژی و زمان شان هدر نشود.

هر لذت کوچکی را درک کنید

برای این کار سیستمی توسط یکی از کارمندان سابق گوگل به نام Chade-Meng Tan ارائه شده است.

در سیستم Meng فقط به چند بار تمرکز حواس نیاز دارید تا از هر تجربه ای که دیگران به سادگی از آن می گذرند، انرژی مثبت کسب کنید.

برای مثال زمانی که جرعه ای آب می نوشید، به جریان پیدا کردن آن در بدن تان فکر کرده و از این توانایی خوشحال شوید.

این کار را در مواقع و کارهای دیگر نیز بکنید تا ببینید چگونه از همه چیز لذت می برید. هر چه بیشتر شکرگزار این تجربیات ساده ی زندگی باشید، شادی بیشتری را تجربه می کنید.

کمک کنید

دانشگاه آکسفورد بیش از ۴۰۰ تحقیق راجع به این موضوع کرده است و نتایج چنین نشان داده اند که کمک کردن به دیگران اثر زیادی بر حال نوع دوستی فرد میگذارد.

در دنیایی که افراد مغرور زیادی دیده می شود، کمک کردن به دیگران انرژی مثبت فراوانی به فرد می دهد. انسان به دوستان، اعضای خانواده و حتی غریبه ها کمک می کند چون ذاتا اجتماعی است.

پس هرگاه فرصت کمک به دیگران برای شما پیش آمد، تردید نکنید.

منبع:entrepreneur(لیلا حیدری)

 

 

5 1000
ارسال شده در 25 دی 1395 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • راه حل های خانگی برای احیای پوست سوخته
  • بیشترین احتمال حملات قلبی در روزهای تعطیل و پر استرس
  • از جعفری بیشتر استفاده کنید
  • باورتان میشود با روغن زدن به کف پا دردهای خود را درمان می کنید
  • پیراشکی پنیر و جعفری خورشیدی
  • داغ کردن این روغن مفید ممنوع!
  • لیست مشاغل دارای استرس ذاتی کم در سال 2017
  • داشتن دوست در مدرسه بزرگسالی را ضمانت میکند
  • محبوبترین ها

  • اختلال مزمن در خلق و خو بابت تغییر فصل
  • تصمیم به جدایی در اوایل زندگی
  • اهمیت داشتن اعتماد به نفس بالا
  • با این روش؛ تنهاترین ولی شادترین باشید!
  • دفع احساس استرس
  • چه عواملی باعث موفقیت رابطه ها می شود؟
  • چگونه ترس را از کودکان خود دور کنیم
  • اضطراب چیست و علائم و درمان آن چگونه است؟
  • رپورتاژ

  • آشنایی با جدیدترین رکورددار رژیم دکتر کرمانی
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • پروتز و طراحی لبخند تخصصی دکتر شعبان پور
  • آشنایی با جدیدترین رکورددار رژیم دکتر کرمانی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x