مشاوره زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی

عدم خوابیدن خواب کوتاه یا زیاد خواب شبانه سالمندان چرت نیمروزی سالمندان چرت نیمروزی چرت زدن در طول روز

خواب نیم روزی تاثیرات زیادی بر سلامتی مان خواهد گذاشت اگر اصولی و به اندازه باشد سعی کنید زمان چرت های نیمروزی تان را محدود کنید تا در خواب شبانه تان اختلال ایجاد نشود می خواهیم از فایده های استراحت های روزانه بیشتر بدانیم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید .

 چرت زدن در طول روز، قواعد مهمی دارد که عدم رعایت آن‌ها به خواب سنگین و طولانی منجر می‌شود، و حتی فواید چرت زدن را از بین می‌برد. یکی از مهم‌ترین قواعد چرت زدن، این است که محل چرت زدن نباید بیش از حد راحت باشد. دکتر نرینا راملاکان (متخصص خواب) درباره اهمیت این موضوع می‌گوید: «اگر می‌خواهید که به‌درستی چرت بزنید، نباید وارد رخت‌خواب شوید و پتو را تا زیر گردن خودتان بالا بکشید! بنابراین، جایی غیر از رخت‌خواب را انتخاب کنید که می‌تواند برای استراحت مناسب باشد، مانند کاناپه و حتی روی زمین. کلید اصلی برای چرت مطلوب، پیدا کردن جایی است که امکان استراحت ذهنی و جسمی را برای شما فراهم می‌آورد، بدون این‌که نسبت به مزاحمت چیزی یا کسی نگران باشید». چرت زدن، نوعی مهارت است و هرچه بیشتر برای یاد گرفتن آن تلاش کنید، قطعا به نتیجه بهتری هم دست می‌یابید. دکتر گای میدوز (فیزیولوژیست خواب) می‌گوید: «فردی که توانایی خوبی در چرت زدن دارد، می‌تواند در عرض یک دقیقه به خواب برود، خودش هم بعد از گذشت ۱۰ دقیقه بیدار شود و شادابی را در ذهن و بدن خودش احساس کند».

سلامتیسم

 

5 1000
ارسال شده در 1 بهمن 1395 توسط با موضوع پزشکی
سیب سرخ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x