دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی

میل به تنهایی مشکل در تمرکز و یادگیری کاهش انرژی اختلال خواب احساس خستگی احساس بی قراری و اضطراب

 

 برای کاهش احساس خستگی پیشنهادات جلب و مفیدی برایتان داریم با در پیش گرفتن آن ها روزی شاداب را سپری خواهید کرد برای بالابردن سلامت روحی و جسمی خود بهتر است از تماشاشی تلویزیون و انجام حرکات کششی غافل نشوید کسانی که ساعت های طولانی مشغول به کار هستند بهتر است بیشتر به سلامت خود اهمیت بدهند .

ساعات کاری طولانی مدت موجب فرسایش سلامت روحی و جسمی فرد می شود و کارشناسان و پزشکان همواره دنبال راهکارهایی برای کاهش و رفع خستگی‌های ناشی از کار هستند.

کار کردن برای ساعت‌های طولانی سلامت روح و جسم را فرسوده می‌سازد؛ زیرا فرد فرصت کافی برای غذا خوردن ندارد و نمی‌تواند به درستی از خود مراقبت کند.

پزشکان دانشگاه ملی استرالیا در مطالعه‌ای دریافتند: دو سوم از افراد مورد بررسی در این تحقیق بیش از ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کنند. همچنین افرادی که ساعت کاری‌شان بیش از ۳۹ ساعت در هفته است سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

سایت مدیکال دیلی نوشت: با این وجود روش‌هایی وجود دارد که با کمک آنها افراد می‌توانند پس از گذراندن یک روز سخت، پر مشغله و طولانی احساس بهتری داشته باشند.

تماشای تلویزیون: بررسی‌ها نشان می‌دهد تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مورد علاقه می‌تواند برای سلامتی فوائدی به همراه داشته باشد. سال گذشته مطالعه انجام گرفته روی ۲۴۰ زن نشان داد سطح کورتیزول -هورمون مرتبط با استرس- در زنانی که بیشتر تلویزیون تماشا می‌کنند پایین‌تر است. هر چند نباید در تماشای تلویزیون زیاده روی کرد.

برخورداری از زمان خواب منظم و مشخص: داشتن استراحت کافی با بهبود سلامت حافظه و برخورداری از وزن سالم‌تر مرتبط است اما استرس ناشی از فعالیت شغلی می‌تواند کیفیت خواب را دچار مشکل کند. پزشکان معتقدند پیروی کردن از یک برنامه خواب منظم و آماده کردن شرایط اتاق (تنظیم نور و دما) برای خواب تاثیرگذار است.

انجام حرکات کششی: افرادی که مدت زمان زیادی از روز را پشت میز و کار با کامپیوتر می‌گذرانند در معرض مشکلات جدی پزشکی هستند. این افراد بیشتر در معرض چاقی و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سرطان و حتی مرگ هستند. پزشکان به افراد توصیه می‌کنند در فواصل زمانی مشخص در محل کار راه بروند یا حرکت کششی انجام داده و به بدن خود استراحت دهند.

ایسنا

 

5 1000
ارسال شده در 18 بهمن 1395 توسط با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • درباره روشهای درمانی اوریون چه میدانید؟
  • پژوهشگران ايراني موفق به توليد صنعتي «متادون» شدند
  • آیا خلال دندان برای تمیز کردن دندان خوب است؟
  • استفاده از ماسک صورت و این همه فواید شگفت انگیز!
  • برای مقابله با عفونت گلو چه بخوریم
  • مفیدبودن لبنیات کم چرب به چه دلیل است
  • خطر امواج موبایل برای دهان و دندان
  • خوردنی های پاک کننده بدن
  • محبوبترین ها

  • چگونه مغز رژیم غذایی سالم اتخاذ میکند
  • خورد و خوراک در طولانی ترین شب سال
  • اگر این حقایق را بدانید دیگر هرگز هات داگ نخواهید خورد
  • کم خون ها به سراغ تخم شترمرغ بروند
  • کاهش مشکل چاقی با این روش ها
  • یک رژیم غذایی متعادل، چه ویژگی هایی دارد؟
  • آب گیلاس ضد تورم است
  • برنامه غذایی کودک 4 تا 6 ساله
  • رپورتاژ

  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر صدرا مقدم
  • کلینیک فوق تخصصی آندوسکوپی وکولونسکوپی بدون درد
  • خدمات دندانپزشکی پیشرفته توسط دکتر فرهت مجید فر
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • مرکز فروش محصولات درمان زخم،دیابت و سوختگی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x