کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه

چاقی و بیماری‌های قلبی بیماری‌های قلبی یا کلسترول خون بالا اسیدهای چرب امگا ۳ اختلال در ریتم قلب ابتلا به بیماری‌های قلبی

 

دانه های روغنی مختلف می توانند باعث افزایش مقاومت بدن در برابر انواع امراض قلبی شوند بهتر است آن ها را در وعده های غذایی تان بگنجانید و از مزایای مفید این دانه ها بهره مند شوید بهتر است بدانید کاهش چربی و مقابله با چاقی و اضافه وزن با مصرف این مغزهای خوراکی خام امکانپذیر خواهد بود .

 اگرچه مواد غذایی بسیار مغذی همواره در دسترس انسان‌ها بوده‌اند، اما فواید خاص آن‌ها برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا کلسترول خون بالا در همین سال‌های اخیر به اثبات رسیده‌اند. دکتر الیزابت پالیتی (متخصص تغذیه) می‌گوید: «تغذیه، علم درحال تحولی است و همه ما واقعا باید منتظر پیشرفت‌های تازه‌تر باشیم». بعضی از مواد غذایی بسیار مغذی برای سلامت قلب فوق‌العاده هستند و بعضی از آن‌ها دقیقا برعکس. در ادامه با نکات مهمی درباره این مواد غذایی آشنا می‌شویم. مغزهای خام، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند چربی‌های سالمی که در مغزهای خام وجود دارند، این مواد غذایی را در صدر جدول مواد غذایی مناسب برای قلب قرار می‌دهند. انواع بادام‌ها و گردوها، حاوی اسیدهای چرب امگا-۳ هستند که فوایدشان برای قلب اثبات شده است. درواقع، این چربی‌ها از اختلال در ریتم قلب جلوگیری می‌کنند و خطر لخته شدن خون را هم کاهش می‌دهند. براساس مطالعات Mayo Clinic، اضافه کردن مغزهای خام به رژیم غذایی می‌تواند سطح کلسترول بد خون (LDL) را پایین بیاورد و از ابتلا به بیماری‌های قلبی جلوگیری کند. البته برای برخوردار شدن از فواید مغزهای خام، نباید در مصرف آن‌ها زیاده‌روی کنید. به‌گفته دکتر پالیتی، «زیاده‌روی در مصرف مغزهای خام می‌تواند باعث افزایش وزن در ناحیه شکم شود و خطر ابتلا به مرض چاقی و بیماری‌های قلبی را افزایش بدهد». مصرف استاندارد مغزهای خام، ۲۸ گرم به ازای هر روز است.

سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 1 اسفند 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • مصرف این 10 ماده خوراکی سبب افزایش طول عمر می شود
  • قابل توجه اقایان؛یک سری آزمایشات را حتما باید انجام دهید
  • کمک به افراد گرم مزاج با این توصیه ها
  • بخاطر زندگی تان به رابطه جنسی تان کیفیت دهید
  • با چند لحظه ایستادن قند خون خود را کنترل کنید
  • کمک موز برای ساخت عضله
  • تاثیر آنزیم Ubc9 برای درمان دیابت نوع 2
  • شیوه صحیح سرطان سینه میان توده ها
  • محبوبترین ها

  • اهمیت تحرک و فعالیت جسمی سالمندان
  • لمس کردن این قسمتهای بدن ممنوع!
  • مشاهده زیاد از حد تلویزیون
  • چرا باید ختنه کنند مگر چه فایده ای دارد؟
  • بعضی از مواد مفیدی که با رژیم گیاهخواری تامین نمی شود
  • برای معالجه کوتاهی قد باید عجله کنید
  • مبحثی مختصر و کامل درباره شیمی درمانی در سرطان پستان
  • نحوه ی بارگیری پروتئین
  • رپورتاژ

  • بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو کدام است ؟
  • آیا شیر گاو کلسیم مورد نیاز مادران در دوره شیردهی را تأمین می‌کند؟
  • لاغری و زیباسازی اندام دکتر شاهین بهجو
  • جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • دکتر نوروزعلی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x