مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی

نوع گرفتن دمبل در حرکت پشت بازو عضلات درگیر در حرکت پشت بازو دمبل خمیده دامنه حرکتی در حرکت پشت بازو دمبل خمیده اشکال گوناگون تمرین در حرکت پشت بازو دمبل خمیده

دمبلی را با دست بگیرید از کمر به جلو خم شوید دست دیگر را به عنوان تکیه گاه روی نیمکت یا زانو بگذارید

بازو باید به موازات زمین قرار گیرد و ارنج نود درجه خم شود

دمبل را بالا برده تا اینکه ارنج کاملا راست و کشیده شود

عضلات درگیر در حرکت پشت بازو دمبل خمیده

عضلات اصلی : سه سر بازویی

عضلات کمکی : دلتوئید خلفی پشتی بزرگ

نکات اناتومیکی

 نوع گرفتن دمبل در حرکت پشت بازو عضلات درگیر در حرکت پشت بازو دمبل خمیده دامنه حرکتی در حرکت پشت بازو دمبل خمیده اشکال گوناگون تمرین در حرکت پشت بازو دمبل خمیده

نوع گرفتن : وقتی دمبل به صورت طبیعی (انگشت شست رو به جلو ) گرفته شود تمام بخش های عضله سه سر بازویی به کار گرفته می شود با چرخاندن دمبل به گونه ای که کف دست رو به بالا قرار گیرد بخش خارجی (سر جانبی ) این عضله هدف تمرین خواهد بود

مسیر حرکت : بازو را موازی سطح زمین نگه داریید ارنج ها نزدیک پهلو باشند

دامنه حرکتی : برای اینکه تمرکز تمرین روی عضله سه سر بازویی باشد باید حرکت در مفصل ارنج انجام گیرد و شانه محکم و ثابت نگه داشته شود

مقاومت : به دلیل اثر گذاری نیروی جاذبه مقاومت متغیر است هرچه دمبل به بالا برده می شود مقاومت افزایش می یابد

وضعیت بدن : بالا تنه باید کمی بالاتر از وضعیت موازی با زمین باشد اگر بالاتنه خیلی بالا باشد تمرین به صورت موثر انجام نمی شود

اشکال گوناگون تمرین

پشت بازو خمیده سیم کش

می توانید تمرین پشت بازو خمیده را با یک دستگیره دی شکل که از پایین به سیم دستگاه متصل است اجرا کنید برخلاف تمرین با دمبل که مقاومت در طی حرکت متغیر است در این تمرین مقاومت یکسانی در سرتاسر دامنه حرکتی وجود دارد

منبع-http://edcoan.ir

5 1000
ارسال شده در 4 اردیبهشت 1393 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
پيلتن شاپ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x