یکی از نمایندگی های عرضه محصولات سامسونگ در کشور اندونزی دچار آتش سوزی شد که این حادثه با انتشار شایعاتی در خصوص علت آتش گرفتن این فروشگاه همراه شد اما شرکت سامسونگ با انتشار بیانه ای در خصوص دلیل این آتش سوزی توضیحاتی ارائه کرد. این خبر در حالی منتشر شده که تنها یک روز تا رویداد اختصاصی کره ای ها برای پرده برداری از پرچمدار جدیدشان باقی مانده و به علاوه آنها با انتشار بیانیه ای خبر از عرضه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 می دهند.

همانطور که می دانید در سال گذشته فاجعه ای گریبانگیر پرچمدار گذشته سامسونگ شد که شرکت مورد اشاره را ملزم به فراخوان و جمع آوری گلکسی نوت 7های عرضه شده به بازار کرد. همزمان با این اقدام از گوشه های دیگر جهان نیز خبر رسید که برخی از لباس شویی های کمپانی منفجر می شوند و باز کره ای ها را مجبور به فراخوانی محصولات دارای نقص کرد.

حال سامسونگ خبر آتش گرفتن فروشگاهی در سنگاپور را نیز تأیید کرده و بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

ما از وقوع آتش سوزی در فروشگاه Samsung Experience واقع در مجموعه AMK Hub شدیم که در ساعات ابتدایی روز سه شنبه و پیش از آغاز ساعت کاری رخ داده است.

آتش توسط سیستم اطفای حریق خودکار تعبیه شده در فروشگاه خاموش شده و در طی حادثه هیچ کس مجروح نشده است. ما هم اکنون در حال ارزیابی خسارت های وارد شده و همکاری با مقامات برای پی بردن به عامل آن هستیم.

گفتنی است چنانچه بدشانسی های چند ماهه اخیر گریبانگیر سامسونگ نشده بود، آنگاه ممکن بود اتفاق رخ داده امروز نیز تبدیل به اخبار رسانه ها نشود اما به هر حال هم اکنون زمان بسیار حساسی برای کره ای ها بوده و فردا آنها از دو پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی خواهند کرد.

منبع/آخرین خبر