دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

قدرتی که مغز برای انجام کارها و فعالیت های روزانه ی ما دارد، باورنکردنی است. مغز انسان دارای پیچیدگی های زیادی است که واقعا جزء شگفتی های خلقت محسوب می شود. گاهی برایمان پیش می آید که برای انجام کارها احساس می کنیم که مغزمان خسته است. در اینجا سه راهکار برای آماده کردن مغز، آورده شده است.

تمرکز کنید:

اضطراب قبل از مسابقه و یا انجام یک کار می تواند شما را دستپاچه کند و تصصاویر منفی را به ذهن شما بیاورد پس بهتر است به چیزهایی فکر کنید که تمرکز شما را افزایش می دهد. به عنوان مثال فکر کنید که پاهای من کجا هستند. هدف این است به کشف این بپردازید که پای شما کجاست؟ خود به خود این کار شما را از اضطراب دور می کند و نشخوار فکری را در شما می شکند.

برای خود تخیل بسازید:

برای اینکه یک کاری را کاملاً درست انجام دهید، سعی کنید قوه تخیل خود را به کار بیندازید. چشمان خود را ببندید و برای چند لحظه مراحل دقیق آنچه که می خواهید انجام دهید را به ذهن بیاورید. این کار با 3 یا 4 بار تکرار در هفته باعث می شود که تجسم شما، به طور خودکار شروع به فعالیت کند. حتی این مورد به شما کمک می کند که زمان خوبی را برای به دست آوردن تصویری سریع از آنچه که شما می خواهید انجام دهید یا قرار است برای شما اتفاق بیفتد داشته باشید و شاید گویی آن کار را برای بار دوم است که انجام می دهید و استرس شما کمتر شود.

زمانی که کاملاً خسته هستید کار را انجام دهید:

ضربه زدن به دیوار از عصبانیت، فقط گویی وقت شما را تلف می کند. شما باید ذخایر خود را در مغزتان حفظ کنید و ذهن خود را آموزش دهید. یک فیزیولوژیست توصیه می کند به جای رفتن و دویدن در صبح که سرحال و سر زنده هستید، در پایان روز هنگامی که کاملاً از کار روزانه خسته شده اید، برای دویدن به بیرون از محل کار یا منزل خود بروید. این همان اصلی است که بعد از خواندن یک کتاب یا درس برای بچه ها اجرا می شود. این که فرزندانتان را در آخر هفته برای یاد گرفتن قانون آماده کنید.

لینک مرتبط: غیر فعال شدن بخشی از مغز با GPS

دکتر سلام

5 1000
ارسال شده در 14 فروردین 1396 توسط با موضوع مطالب ویژه , مغز و اعصاب

پیشنهاد سردبیر

  • نوع جدید از ام آر ای که از مچ دست در حال حرکت فیلم میگیرد
  • برای درمان مشکلات تنفسی افدرا مصرف کنید
  • بارداری چه مشکلاتی به دنبال دارد
  • عکس های لوبیا سبز و خواص این گیاه
  • عامل خلق و خوی و اشتها سروتونین ا ست
  • مقابله با سرطان های مختلف
  • روش تهیه شیرینی آب‌دندون مازندران
  • چرا دارچین لاغر کننده است؟
  • محبوبترین ها

  • راهکارهای تغذیه ای برای ثابت ماندن وزن
  • 14 راه معجزه آسا برای تنظیم سطح قند خون
  • باورهای نادرست درباره انواع غذاها
  • دهانتان را بدون کالری بیشتر شیرین کنید
  • با این میز صبحانه، دوپینگ کنید
  • نسل جدید شیر بسیار مفید تر و پر خاصیت تر خواهد بود
  • بررسی ارزش تغذیه ای مختلف نخود فرنگی
  • کلید هایی طلایی برای درمان و تسکین سردرد
  • رپورتاژ

  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر صدرا مقدم
  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • آبدومینوپلاستی چیست؟؟
  • آیا شیر گاو کلسیم مورد نیاز مادران در دوره شیردهی را تأمین می‌کند؟
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x