دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک

a

 

لاغری در زمانی کم، مانند وقتی  که قرار است در آینده ای نزدیک در یک مراسم شرکت کردید که افراد زیادی شما را خواهند دید، اشتباه بزرگی است. وزن کم کردن باید سالم و بی خطر باشد،  ایده آل ترین سرعت برای کاهش وزن هفته ای بین نیم تا یک کیلو است.

کاهش وزن بیش از این مقدار به رژیم‌های غذایی محدود کننده، تمرینات ورزشی زیاد یا به هر دوی آنها نیاز دارد.

اما اگر برای کاهش وزن به خودتان زمان بیشتری بدهید، احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد شد. حتی بدون داشتن محدودیت زمانی، می‌توانید با اتکا بر خورد و خوراکتان، برنامه‌های تمرینی سخت و طاقت فرسا را نیز نادیده بگیرید.

به هر حال هنوز هم اصلی که وجود دارد این است که باید در برابر وسوسه‌هایتان مقاومت کنید تا وزنتان کاهش پیدا کند!

سبک خوراکتان را اصلاح کنید

بدون اینکه یک رژیم غذایی سخت انتخاب کنید، برنامه‌ی غذایی‌تان را دستخوش تغییرات کنید. بدین صورت که تغییرات کوچکی در برنامه‌ی غذایی همیشگی‌تان ایجاد کنید تا مقدار کالُری مصرفی‌تان کاهش پیدا کند.

مثلا آب یا چای را جایگزین نوشابه یا نوشیدنی‌های الکلی یا قهوه کنید. میوه‌ی تازه را جایگزین شیرینی و شکلات کرده و اگر چیز شوری هوس کرده‌اید بجای چیپس، آجیل بخورید.

با ما تبلیغ کنید

اندازه‌ی وعده‌هایتان را تنظیم کنید

بیاموزید که اندازه‌ی وعده‌ی مناسب را تشخیص دهید تا بتوانید کاهش وزنتان را مدیریت کنید. بعنوان نمونه، یک پرس پاستا باید به اندازه‌ی یک کیک یزدی باشد! یک پرس برنج باید به اندازه‌ی یک توپ تنیس باشد! یک سیب زمینی پخته باید به اندازه ی یک موس کامپیوتر باشد و یک پرس گوشت هم باید به اندازه‌ی کف دستتان باشد.

صبحانه را فراموش نکنید

صبحانه بخورید، بنابراین تا رسیدن زمان ناهار برای خوردن یک دونات یا نوشابه برای انرژی گرفتن وسوسه نخواهید شد. یک کاسه ماست و چند برش میوه، یک بشقاب کورن فلکس فیبر دار، یا یک تخم مرغ پخته و یک تکه نان تست، همه شان برای صبحانه، سریع آماده می شوند.

فعالیتتان را زیاد کنید

سطح فعالیت روزانه‌ی خودتان را افزایش دهید. هر بار پس از شام به پیاده‌روی بروید، هنگام پخش تبلیغات بازرگانی بین برنامه‌های تلویزیونی، تمریناتی که با وزن بدن اجرا می شوند را انجام دهید، تمریناتی مانند دراز نشست یا شنا سوئدی؛ یا در طول یک روز کاری، هر یک ساعت یکبار از پشت میزتان بلند شوید و چند دقیقه از پله‌های محل کارتان بالا و پایین بروید.

خورد و خوراکتان را واقعه نگاری کنید

همیشه یک دفترچه همراهتان باشد و هر چه خوردید را در آن ثبت کنید تا حواستان باشد. حتی می‌توانید از لپ تاپ یا گوشی موبایلتان و برنامه‌های محاسبه گر کالری‌های مصرفی آنلاین هم استفاده کنید. اگر وزنتان شروع به بالا رفتن کرد، می‌توانید به دفترچه‌تان رجوع کرده و ببینید که چه تغییری در برنامه‌ی غذایی‌تان رخ داده است.

وزنتان را زیر نظر داشته باشید

به طور مرتب خودتان را وزن کنید. اگر دیدید چند هفته است که وزنتان کاهش پیدا نکرده، یا حتی کمی وزن کم کرده‌اید، روی برنامه‌ی غذایی‌تان متمرکز شوید و تمرینات ورزشی تان را یک قدم پیش ببرید تا بالاخره وزنه‌تان شروع به پایین آمدن کند.

توجه

با توجه به تجربه‌ی اشخاصی که در کاهش وزن موفق شده‌اند، ۷۸ درصدشان هر روز صبحانه می‌خورده‌اند.

همچنین حدود ۹۰ درصد از اشخاصی که حداقل ۱۵ کیلو وزن کم کرده‌اند توانسته‌اند با حدود ۱ ساعت ورزش در اغلب روزهای هفته، وزنشان را نگاه دارند.

پیش از اینکه به هر برنامه‌ی کاهش وزنی بچسبید، با پزشکتان در این رابطه مشورت نمایید، مخصوصاً اگر دارای شرایط پزشکی خاص هستید.

 

 

منبع-http://fitnessmagazine.ir

5 1000
ارسال شده در 14 اردیبهشت 1393 توسط با موضوع پزشکی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی