مشاوره زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

مراحل کاهش وزن لاغر شدن افراد چاق راهنمای بدنسازی افراد چاق حرکات ورزشی برای افراد چاق بهترین ورزش برای افراد چاق بدنسازی چربی سوز برای افراد چاق بدنسازی افراد چاق

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و اصطلاحا چاق می باشند باید برنامه خاصی برای کاهش وزن با استفاده از ورزش و به ویژه بدنسازی برای خود برنامه ریزی کنند تا با این کار پس از مدتی اندامی زیباتر و خوش فرم تری پیدا کنند.ش

مطابق تحقیقی که در دانشگاه تگزاس انجام شده است برای اینکه بتوانید با ورزش کردن از وزن خود بکاهید باید تمرینات ورزشی را بطور منظم و پیگیر و بسیار زیاد انجام بدهید.
در این تحقیق گروهی از مردان و زنان ۱۶ تا ۶۵ ساله سه بار در هفته و به مدت ۲۰ هفته و بطور متوسط هر بار ۵۰ دقیقه بر روی دوچرخه های ثابت رکاب زدند و با کار با دستگاه های بدن سازی توانسته اند به وزن ایده آل برسند.

شروع مناسب برای بدنسازی افراد چاق:

یک برنامه بدن سازی شامل استفاده از انواع تجهیزات نظیر دمبل، هالتر، کابل، دستگاه‌ها و حتی حرکات مبتنی‌ بر وزن بدن می‌باشد.در ابتدای دوره شروع تمرینات برای شما بسیار مهم می‌باشد که الگوی صحیح اجرای همه حرکات را به درستی‌ بیاموزید به همین دلیل است که معمولا برنامه‌های افراد مبتدی چاق بر پایه استفاده از دستگاه‌ها و هالتر طراحی میشود زیرا انجام تمرینات با این دو وسیله به مراتب راحت تر و ایمن تر می‌باشد.

 

مراحل کاهش وزن لاغر شدن افراد چاق راهنمای بدنسازی افراد چاق حرکات ورزشی برای افراد چاق بهترین ورزش برای افراد چاق بدنسازی چربی سوز برای افراد چاق بدنسازی افراد چاق

 

برنامه سی روزه افراد مبتدی شامل موارد زیر است:

  • چالش های روزانه: با انجام آن ها اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را خواهید آموخت.
  • ویدیوهای روزانه: هر روز از برنامه شامل یک ویدئوی آموزشی است.
  • برنامه تمرین: با انجام این تمرینات در انجام ورزش های بدون وزنه، با دستگاه و دمبل، مهارت کسب خواهید کرد.
  • برنامه هوازی برای افراد مبتدی: با انجام آن ها با انواع مختلفی تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.
  • نکات تغذیه و آشپزی: با دستور پخت های مختلفی جهت داشتن تغذیه ای سالم با شما همراه خواهیم بود.
  • نکات مصرف مکمل: با مکمل های لازم برای گرفتن نتایج بهتر آشنا می شوید.
  • کارشناسان: کارشناسان حرفه ای و زبده رویال بادی شما را در انجام این برنامه راهنمایی خواهند کرد.

 

مراحل کاهش وزن لاغر شدن افراد چاق راهنمای بدنسازی افراد چاق حرکات ورزشی برای افراد چاق بهترین ورزش برای افراد چاق بدنسازی چربی سوز برای افراد چاق بدنسازی افراد چاق

 

 

برای شروع به موارد زیر نیاز دارید:

  • لباس ورزشی راحت
  • عضویت در باشگاهی مجهز به انواع دمبل، هالتر و دستگاه های فیتنس و بدنسازی
  • ایجاد حساب کاربری در رویال بادی برای مشاهده و دانلود ویدئوها
  • موارد اختیاری: مکمل پروتئین وِی، مولتی ویتامین و روغن ماهی (اومگا 3)

 

قدم دوم: برنامه را شروع کنید!

 

 

مراحل کاهش وزن لاغر شدن افراد چاق راهنمای بدنسازی افراد چاق حرکات ورزشی برای افراد چاق بهترین ورزش برای افراد چاق بدنسازی چربی سوز برای افراد چاق بدنسازی افراد چاق

 

برنامه پیشنهادی برای افراد چاق:

افراد چاق و چربی دار می توانند این حرکات را اجرا نمایند و رژیم غذایی کم کربوهیدرات دار و کم چربی یا پروتئین متوسط را در برنامه غذایی خود داشته باشند و از تمرینات هوازی مانند دوچرخه ثابت و تردمیل و طناب زدن هر هفته 2 جلسه به مدت نیم ساعت برای کم کردن توده چربی بدن خود استفاده نمایند و استفاده از لبنیات کم چرب و سبزیجات و میوه جات با قند پایین برای این گروه بلامانع می باشد و می توانند از مکمل های ویتامینی زیر نظر پزشک استفاده نمایند ضمنا سبزیجات و میوه جات و لبنیات به مقدار نیاز باید استفاده شود .

 

مراحل کاهش وزن لاغر شدن افراد چاق راهنمای بدنسازی افراد چاق حرکات ورزشی برای افراد چاق بهترین ورزش برای افراد چاق بدنسازی چربی سوز برای افراد چاق بدنسازی افراد چاق

 

گرد آوری تدوین آرش توکلی

هرگونه استفاده با درج  نام دکتر سلام مجاز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

برنامه بدنسازی برای افراد لاغر

برنامه ۹۰ روزه حجیم سازی در بدنسازی

۱۰ دانسته اشتباه در بدن سازی

۷ نکته از خطاهای معمول در بدن سازی

 

5 1000
ارسال شده در 2 خرداد 1396 توسط با موضوع تغذیه , ورزش و سلامتی
سیب سرخ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x