مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
 ورزش های ساده مخصوص محل کار

آیا ورزشی هست که بتوانم آن را در محیط کارم انجام دهم؟

همه ما می دانیم که نشستن  پشت میز در تمام روز برای سلامتی بد است، ولی کارهای کوچکی هست که می توانید به راحتی در دفتر کارتان انجام دهید تا مطمئن شوید که تمام روز پشت میز نشین نبوده اید. حرکات کوتاه کاردیو، تمرینات قدرتی و کششی، بین جلسات می تواند به بهبود آمادگی جسمانی شما در طول روز و داشتن انرژی بیشتر کمک کند. دفعه بعدی که  از کار روزانه خسته شده بودید، بعضی از این ورزش ها که حتی پشت میزتان میتوانید انجام دهید را امتحان کنید.

حرکت دیپ عضله سه سر بازو (Tricep Dips)

پشت به میز بایستید. دست های خود را روی میز قرار دهید و آرنج را 90 درجه خم کنید. پاها را مقابل خود به سمت بیرون قرار دهید، سپس بازوهای تان را به آرامی صاف کنید. چند بار این تمیرین را تکرار کنید تا احساس کنید عضلات سه سربازو در حال سوختن هستند. همچنین این ورزش را می توانید در اتاق ناهار خوری یا در فضای بیرون روی نیمکت انجام دهید.

حرکت کشیدن ساق پا (Calf Raises)

با این حرکت ساق پا را همزمان کشیده و تقویت می کنید. به سادگی بایستید سپس پاشنه های پا را به سمت بالا بلند کنید تا زمانی که کامل روی انگشتان پای تان ایستاده باشید. برای حفظ تعادل می توانید دست تان را به میز یا دیوار بگیرید. این ورزش برای به جریان افتادن خون بعد از نشستن طولانی مدت و برای ساخت عضلات ساق پا عالی عمل می کند.

حرکت بالا آوردن زانو (High Knees)

هیچی چیز بهتر از یک حرکت انفجاری کاردیو نمی تواند رخوت نیم روزی را از بدن تان دور کند. اگر برای تان کمی عرق کردن مهم نیست، تایمر را روی یک دقیقه تنظیم کنید و یک ورزش بهبود دهنده انرژی مثل بالا آوردن زانو یا دویدن درجا را امتحان کنید. این کار برای قلب تان عالی است و می توانید چندین بار در طول روز انجامش دهید.

 

حرکت چرخش نشسته (Seated Twist)

ورزش های ساده مخصوص محل کار

ورزشی عالی برای تمام کسانی است که از درد کمر یا گرفتگی گردن رنج می برند. به سادگی در حال نشسته به یک طرف بچرخید و از پشتی صندلی برای چرخاندن ستون فقرات تان استفاده کنید به صورتی که صورت تان در سمت پاهایتان باشند. این حرکت را به تعداد دلخواه به هر دو طرف انجام دهید.

حرکت کرانچ میز (Desk Crunches)

ورزش های ساده مخصوص محل کار

بدون اینکه فشاری را احساس کنید، با انجام حرکات کرانچ به صورت ایزومتریک به عضله های شکم خود فرم دهید. آرنج خود را روی ران پا قرار داده و سعی کنید با درگیر کردن عضلات شکم، سینه را به سمت پاها خم کنید. برای 10 ثانیه صبر کنید و دوباره حرکت را تکرار کنید. اگر یک توپ پیلاتس دارید از آن به جای صندلی استفاده کنید ( یک راه عالی برای درگیر کردن بدن تان در تمام طول روز ) و با جلو و عقب کردن توپ این حرکت را بهبود بخشید.

** کرانچ یکی از متداول‌ترین حرکات ورزشی شکم است. این حرکت عمدتاً روی عضله راست شکم کار می‌کند، اما همچنین عضله مایل را نیز تقویت می‌کند.

** شما می توانید بدون حرکت دادن عضله ها نیز خود را قوی کنید. به این روش ایزومتریک می گویند. در تمرینات ایزومتریک عضلاتتان قوی می شوند، اما حرکتی نمی کنند. می گویید چگونه؟ تصور کنید که کف دستهای تان را به مدت چند ثانیه با نهایت قدرت به طرف همدیگر فشار می دهید. در قفسه سینه و بازوها احساس فشار می کنید، اما دستهای تان اصلا تکان نخورده اند. با این کار یکی از حرکات ایزومتریک را انجام دادید.

حرکت دست های دعا کننده (Prayer Hands)

شاید آرام ترین حرکت در این لیست باشد، با انجام این حرکت احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهید داشت، ضمن این که باعث خوش فرم شدن بازوها می شود. کف دست ها را به حالت دعا روی جلوی سینه قرار دهید، سپس تا جایی که می توانید با هر دو دست به سمت مقابل فشار بیاورید. تعجب خواهید کرد که فقط از مقاومت در مقابل قدرت بدن خود تا چه حد فشار به بدن تان وارد خواهد شد.

سیمرغ

 

5 1000
ارسال شده در 29 تیر 1396 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • هر آنچه لازم است درباره عیبهای ارتودنسی نامرئی بد انیم
  • درباره اختلال آفازی بیشتر بدانیم
  • با مواد غذایی حاوی لوتئین مغز خود را جوان نگه دارید
  • چغندر خوردن و این فواید بی نظیر
  • ویتامین ها تنظیم کننده واکنشهای حیاتی بدن
  • روش نادرست شیردهی و خطر آن برای نوزاد
  • انواع درمان های خانگی برای رفع مشکل میگرن
  • برخي از آنتي بيوتيك‌ به تاندونها آسيب مي‌رسانند
  • محبوبترین ها

  • شیوه مصرف صحیح آسپیرین
  • مضرات نگهداري دارو در منزل بيش‌تر از فوايد‌ آن است
  • هشدار درباره عوارض بوتاکس
  • ابداع نوعي نانوژل براي جذب بهتر داروها
  • موارد استفاده داروی آملودیپین
  • مصرف داروهاي ضد يبوست باعث بيماري هاي قلبي مي شود
  • باکتریهای مغناطیسی ناقلان جدید دارو به سلولهای بدن انسان
  • برخی داروهای مضر برای اعصاب
  • رپورتاژ

  • کلینیک زیبایی دکتر مجید صالح
  • هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)
  • ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان و زیبایی صورت
  • تی آر ایکس TRX ورزش برای تمام فصول
  • علائم بارداری در روزهای نخست
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x