دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
 تمرینات مناسب ورزشی برای سر کار پیاده روی در محل کار انجام حرکات کششی در محل کار
افرادی که دارای شغل های بی تحرک هستند، بیشتر از دیگران در معرض خطر هستند زیرا نشستن طولانی مدت در پشت میز باعث می شود که مشکلات قلبی و عروقی در این افراد بیشتر شده و همچنین احتمال اینکه به سرطان و دیابت مبتلا شوند در آنها بیشتر شود. با دکتر سلام همراه باشید.

 حتی 30 دقیقه‌ ورزش در باشگاه بعد از کار نیز نمی‌تواند مضرات نشستن را کاهش دهد و خطرات آن را از بین ببرد. نشستن طولانی مدت به اندازه سیگار کشیدن خطرناک است. برای مبارزه با خطرات نشستن می‌توان از حرکاتی مانند ایستادن، حرکات کششی و راه رفتن استفاده کرد. روش‌های زیر می‌توانند به فعالیت بیشتر کارمندان کمک کنند.

1- سعی کنید به صندلی خود وابسته نباشید

حرکت کردن در محیط کار به این معنا نیست که یک ساعت در محل کار پیاده روی کنید، سعی کنید بیشتر بایستید و از هر فرصت برای نشستن استفاده نکنید، ایستادن بیشتر به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. هنگامی که می‌ایستد تمام ماهیچه‌هایی که مربوط به ایستادن هستند شروع به فعالیت می‌کنند و چربی و قند بیشتری برای تامین انرژی سوزانده می‌شوند. پیشنهاد می‌شود که هر نیم ساعت یک بار بایستید، هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید بایستید و حتی در نهایت می‌توانید از میزهای ایستاده استفاده کنید.

2-کمی پیاده روی کنید

بهتر است از پله‌ها به جای آسانسور استفاده کنید. اگر با کسی کار داشتید سعی کنید به اتاق او بروید و از تلفن یا ایمیل استفاده نکنید.

3- به خود یادآوری کنید

می‌توانید از دستبندهای ورزشی استفاده کنید که در صورت زیاد نشستن به شما اخطار می‌دهد. می‌توانید از زنگ هشدار گوشی تلفن همراه نیز استفاده کنید.

تمرینات مناسب ورزشی برای سر کار پیاده روی در محل کار انجام حرکات کششی در محل کار

4- حرکات کششی انجام دهید

علاوه بر ایستادن حرکات کششی نیز انجام دهید. برای مثال می‌توانید از لگن خم شوید و سر را به سمت پایین قرار دهید. به این شکل همسترینگ کشیده می‌شود و جریان خون افزایش می‌یابد یا این که می‌توانید بایستید دست را پشت کمر قرار دهید کمر را به سمت عقب خم کنید، قسمت قفسه سینه را باز کنید حرکت دیگر این است که کف دست‌ها را بر روی یکدیگر قرار دهید و آرنج‌ها را تقریبا به صورت 90 درجه نگه دارید. هنگامی که دست‌ها را به هم فشار می‌دهید عضلات سینه را منقبض کنید. این حرکت بر روی شانه، سینه و عضلات سه سر کار می‌کند.
اگر می‌توانید دست‌ها را بر روی دسته صندلی قرار دهید و چند سانت بدن و پاها را از زمین و صندلی جدا کنید. این حرکت باعث قدرتمند شدن عضلات بالا تنه می‌شود و جریان خود را افزایش می‌دهد.

5- طرز فکر خود را تغییر دهید

کسی از شما نمی‌خواهد که از امروز 20 دقیقه‌ یوگا انجام دهید و یا با دوچرخه به محل کار بروید. از کارهای ساده شروع کنید. کمی ایستادن، راه رفتن و حرکات کششی می‌تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد. بهتر است به ورزش ساده‌تر نگاه کنید و آن را کار پیچیده ای تصور نکنید.

همدان ورزش

5 1000
ارسال شده در 7 مرداد 1396 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
سیب سرخ

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • دلایل خشک شدن پوست و درمان آن
  • ویتامین دی و پیشگیری از انواع بیماری های خطرناک
  • ارزش سلامتی رب گوجه فرنگی با گوجه فرنگی کنسروی
  • درمان پرکاری تیروئید با رژیم غذایی
  • هشدار به والدین! از چکاپ بیضه نوزادان غافل نشوید
  • مبتلایان به افسردگی دارای چه علائم و ویژگی هایی هستند
  • اقدام در مورد دانش آموزان آسیب پذیر
  • آنچه باید درباره عفونت های قارچی دست و پا بدانیم
  • محبوبترین ها

  • مقابله با ریختن مو
  • هر جراحی زیبایی زیبایتان نمیکند
  • میکاپ اکلیلی و خوب و بدهای آن
  • چگونه لک صورت را به آسانی از بین ببریم؟
  • پرتکرارترین اشتباهات زیبایی خانم ها
  • بیماری پوستی روزاسه – التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت
  • دستور العمل انواع روش های جوانسازی پوست
  • 7 دلیل برای اینکه جراحی پلاستیک به اعتماد به نفس پایین کمک نمیکند
  • رپورتاژ

  • ترک سیگار با جدیدترین روش توسط دکتر احیایی
  • درمان افتادگی پلک به روش پلاسما
  • لیفتینگ با نخ
  • لثه ای روشن به رنگ سلامتی
  • خدمات دندانپزشکی دکتر فريال حاجی زاده
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x