مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)

روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ارتباط موثر و موفق با مردم و تعامل و موفقیت کاری دارد به همین دلیل آگاهی از روش های ایجاد تعامل در محیط های کاری و سازمان ها برای پیشرفت و ارتقای شغلی بسیار مفید است.

امروز، روابط عمومی شامل تجزیه و تحلیل و درک کاملی از همه عوامل تاثیر گذار بر نگرش مردم نسبت به یک سازمان، می باشد. در دنیای امروز، فروش ایده ها به طور فزاینده ای سخت تر و رقابتی تر شده است، به خصوص با وجود میلیون ها موضوعی که مصرانه می خواهند در آگاهی افراد نفوذ کنند.

ایده ها را می توان تنها به صورت آشکارا از طریق تبلیغات سنگین فروش، فروخت، و این کار در صورتی موثر خواهد بود که “وضعیت پذیرش” قبلی وجود داشته باشد. با این حال، چنانچه تصور منفی وجود داشته باشد یا در صورت وجود بی تفاوتی، چنین روش ارتباطی در بهترین حالت نیز بی اثر خواهد بود و در بدترین حالت مقاومت را افزایش خواهد داد.

همواره یک “آستانه آگاهی” وجود دارد که باید پیش از آن که تبدیل به یک فاکتور شود، باید رسیدگی شده و از آن عبور کرد. اما دوباره متذکر می شویم، به خاطر وجود ایده های بسیار که مصرانه می خواهند به ما برسند، ما به طور خودکار موانعی را برای نمایش اطلاعات فراهم می کنیم که در غیر این صورت حواس ما را مخدوش می کنند.

بنابراین برای این که یک ایده تنها از مقاومت صفحه نمایش افراد بگذرد و به بخشی از واقعیت ذهنی آن ها تبدیل شود، باید از بسیاری از تجربیات استفاده کرد، باید از جهات مختلفی عبور کرده و در آستانه رخنه کند تا بتوان مفهوم مورد نظر را در واقعیت فرد مورد نظر جا داد. اگر آن ها از طریق کانال های مختلف هدایت شوند و نه به صورت مکرر از طریق یک ابزار، به همان تعداد احتمال بیشتری وجود خواهد داشت که موثر واقع شوند.

چنین کانال هایی می توانند روزنامه ها، مفسران رادیویی، برنامه های تلویزیونی، ورود به تصاویر متحرک، بحث های دهان به دهان، جلسه در کلوپ و سایر کانال ها باشند. دیگر احتمال ندارد که ارتباطات موفق بتوانند فقط به یک روزنامه شرکت یا فقط تبلیغات در مطبوعات محلی یا یک یا دو کانال خروجی دیگر، محدود شوند.

روابط عمومی برای موثر بودن باید تا حد ممکن (یعنی تا جایی که منابع و استعدادهای موجود اجازه می دهند) تطبیق پذیر و یکپارچه و شامل همه کانال های ارتباطی باشد.

برخی از مواردی که روابط عمومی می تواند انجام دهد، عبارتند از:
• پرستیژ یا “تصویر مطلوب” و مزایای آن.
• شناسایی و مقابله با مسائل و فرصت ها.
• حسن نیت کارکنان یا اعضاء
• تعیین وضعیت سازمان در برخورد با جامعه هدف آن.
• حسن نیت سهامداران یا اجزاء.
• ارتقاء محصولات یا خدمات
• پیشگیری و حل مشکلات کارگران.
• ترویج حسن نیت جوامعی که سازمان ها در آن واحد دارند.
• غلبه بر تصورات و تعصبات غلط.
• حملات پیش بینانه.
• حسن نیت نمایندگی مجاز و جذب نمایندگی های دیگر.
• حسن نیت دولت.
• حسن نیت مابقی صنایع.
• توانایی جذب بهترین پرسنل.
• آموزش عمومی برای استفاده از یک محصول یا خدمات
• آموزش عموم به منظور دستیابی به یک نقطه نظر
• حسن نیت مشتریان یا هواداران.
• بررسی نگرش گروه های مختلف نسبت به شرکت.
• فرمول بندی و هدایت سیاست ها.
• هدایت دوره تغییر.
• ایجاد پایداری جامعه ای که سازمان در آن فعالیت می کند.

 

منبع/شارا

5 1000
ارسال شده در 8 شهریور 1396 توسط با موضوع روانشناسی
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x