دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

 

ورزش مفید برای دیابت دیابت درمان دیابت تاثیر یوگا بر دیابت پیشگیری از دیابت

متاسفانه تغییر در سبک زندگی و کاهش فعالیت های فیزیکی افراد باعث شده دیابت به یک بیماری فراگیر در جامعه تبدیل شود. هرچند که استرس و سابقه خانوادگی احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می دهند، اما شما می توانید با رعایت برخی نکات برای همیشه از شر این بیماری در امان باشید.

لوبیاپلو با دارچین بخورید

به چای، غذا و سیبی که می‌خورید، دارچین بزنید تا به دیابت دچار نشوید. محققان می‌گویند کسانی که هر روز دارچین مصرف می‌کنند، کمتر به دیابت نوع دو دچار می‌شوند. این ماده مفید، به کاهش قند خون کمک می‌کند و به‌خاطر ترکیبات آنتی‌اکسیدانی که دارد، سلامت جسم و مغزتان را تضمین می‌کند.

کمتر گوشت بخورید

کسانی که کمتر گوشت قرمز مصرف می‌کنند، کمتر به دیابت دچار می‌شوند. از نظر محققان کاهش مصرف گوشت قرمز و رو آوردن به رژیم‌هایی که گیاهان سهم بیشتری در آن دارند، خطر ابتلا به دیابت را تا 35درصد کمتر می‌کند. البته یادتان نرود که در این رژیم‌ها، باید میزان کمتری از سبزیجات حاوی کربوهیدرات را بگنجانید و پس از مشورت به پزشکان، مواد غذایی ضروری را به آنها اضافه کنید.

ورزش یوگا

ورزش مفید برای دیابت دیابت درمان دیابت تاثیر یوگا بر دیابت پیشگیری از دیابت

ورزش کردن، احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد و به گفته محققان، در میان همه ورزش‌ها آنهایی که بر قدرت ذهن کار می‌کنند، باعث کاهش بیشتر خطر ابتلا به دیابت می‌شوند. به گفته محققان استرس تاثیر زیادی بر ابتلا به دیابت می‌گذارد و اگر با ورزش‌های آرامش‌بخش و کششی مثل یوگا یا تای‌چی آرامش‌تان را بیشتر کنید، احتمال دیابتی شدن‌تان هم پایین می‌آید.

روغن ماهی را امتحان کنید

باید تاکید کنیم که برای سالم ماندن، به اسیدهای چرب امگا3 نیاز دارید. قلب شما، درست مانند مغزتان نیازمند این چربی‌های مفید است و خون‌تان هم برای متعادل نگه داشتن میزان قندش، به این اسیدهای چرب نیاز دارد.روغن ماهی، خاصیت ضدالتهابی هم دارد و به بیماران دیابتی، برای گرفتن تاثیر بهتری از داروها کمک می‌کند.

منبع: سلامت نیوز

 

5 1000
ارسال شده در 20 شهریور 1396 توسط با موضوع دیابت

پیشنهاد سردبیر

  • 17 حقیقت کثیف که باید در رابطه با سیگار بدانید
  • هشدار خطر ابتلا به اوتیسم جدی است مراقب باشید!
  • مراقبتهای تغذیه ای افراد دیابتی
  • بررسی علل بروز پاشنه درد و روش های درمان آن
  • علت اصلی بی خوابی را بشناسید
  • boogio کفشی استثنایی
  • استفاده از مسکن های کدئین دار بدون نسخه پزشک
  • صدور کارت هوشمند سلامت
  • محبوبترین ها

  • هشدار جدی از سکسکه توجه کرد
  • بزودی واکسن هپاتیت A ساخته خواهد شد
  • آلودگی صوتی منجر به آسیب رسانی به گوش می شود
  • به مناسبت اولین انتقال هوایی عضو پیوندی در ایران
  • زمان کاری زیاد و بیمار شدن
  • راهکار جدیدی برای درمان بیش فعالی پیدا شد
  • با سلول های بنیادی، طاسی سر درمان می شود
  • پیدا شدن پیکر نگهبان پلاسکو
  • رپورتاژ

  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • هزینه لیپوماتیک (هزینه پیکرتراشی)
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • کلینیک تخصصی ارتودنسی و دندانپزشکی دکتر گوگانی
  • ارکید
    کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x