کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

کاهش چربی شکم تمرین ورزشی برای آب کردن چربی شکم آب کردن چربی شکم

یکی از چالش های بزرگی که امروزه افراد با آن رو به رو هستند، کاهش چربی های اضافه بدن است. رژیم غذایی مناسب و انجام تمرین های ورزشی نقش موثری در کاهش این چربی ها خواهد داشت. افراد می‌توانند با به کارگیری تکنیک‌های خاص ورزشی راحت‌تر وزن کم کنند.

سه استراتژی ورزشی برای کم کردن وزن و سوزاندن چربی‌های شکمی عبارتند از:

1. ورزش‌هایی که دوست دارید انجام دهید:

مهم‌ترین چیز این است که ورزش را ساده آغاز کنیم. به جای این که تلاش زیادی برای یافتن ورزش‌هایی که بر کاهش وزن تاثیر دارند، کنید به راحتی با ورزش هایی که دوست دارید فعالیت خود را آغاز کنید. این ورزش می‌تواند تنیس، کوهنوردی یا پیاده روی در محل زندگی باشد.

2. وزنه بزنید:

کاهش چربی شکم تمرین ورزشی برای آب کردن چربی شکم آب کردن چربی شکم

زمانی صرف انجام ورزش‌های استقامتی کنید. لازم نیست که این کار را مدت زیادی انجام دهید. وزنه زدن باعث افزایش حجم عضلات می‌شود و در کنار آن باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن افزایش یابد و کالری بیشتری سوزانده شود.

3. شدت ورزش را مرتبا تغییر دهید:

شدت و سرعت ورزش را مرتبا تغییر دهید. این کار باعث می‌شود که بدن به ورزش عادت نکند و سوخت و ساز بالا برود. با این کارها و ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی می‌توان چربی‌های شکمی را بسوزانید. مصرف غذاهای سرخ شده و شیرینی را کاهش دهید. برای کم کردن وزن باید میزان کالری دریافتی شما کمتر از کالری که می سوزانید باشید. اگر کالری زیادی دریافت می کنید باید بیشتر ورزش کنید یا اینکه کالری دریافتی را کمتر کنید.

منبع: ایسنا

5 1000
ارسال شده در 21 شهریور 1396 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x