دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

انواع ورزش های موثر برای کالری سوزی بالا

 

برای کالری سوزی بیشتر می توانید از برخی ورزش های موثر مانند اسکیت، بسکتبال، دویدن، تنیس، تکواندو و طناب زدن کمک بگیرید. این ورزش ها کالری سوزی بالایی دارند و می توانند به شما در لاغری و کاهش وزن سریع تر کمک کنند.


دلایل زیادی برای ورزش کردن وجود دارد اما افراد زیادی برای سوزاندن کالری و کاهش وزن ورزش می‌کنند.

برای این که با ورزش کالری بسوزانیم وزن کم کنیم باید ورزش را انتخاب کنیم که از آن لذت می‌بریم. برخی از ورزش‌ها هستند که می‌توان آنها را روزانه انجام داد و کالری سوزی بالایی دارند. ابتدا این مساله را نیز باید در نظر داشت که ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود و باید رژیم غذایی نیز متناسب باشد. ورزش‌هایی که کالری سوزی بالایی دارند، عبارتند از:

1. اسکیت:

اسکیت به صورت متوسط در هر ساعت باعث سوزاند 683 کالری می‌شود. این میزان کالری سوزی برای افرادی است که به صورت تفریحی و غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهد.

2. بسکتبال:

با ورزش بسکتبال به صورت متوسط در هر ساعت 728 کالری سوزانده می‌شود این میزان کالری سوزی برای افرادی است که حدود 100 کیلوگرم وزن دارد.

فردی که 80 کیلوگرم است حدود 584 کالری در هر ساعت می سوزاند.

3. تنیس:

فردی که 80 کیلوگرم وزن دارد با انجام هر ساعت تنیس 584 کالری می‌سوزاند این رقم برای هر فردی 100 کیلوگرم است، 728 کالری است.

انواع ورزش های موثر برای کالری سوزی بالا

4. دویدن:

در صورتی که فردی با وزن 80 کیلوگرم با سرعت پنج مایل بر ساعت بدود در هر ساعت 606 کالری می‌سوزاند. دویدن یکی از بهترین‌ روش‌ها برای ورزش کردن بیشتر عضلات بدن است.

5. دویدن بر روی پله:

برای افراد 80 کیلوگرمی در هر ساعت دویدن بر روی پله 657 کالری سوزانده می‌شود. این میزان در فردی 100 کیلوگرمی، 819 کالری است.

6. شنا:

شنا کردن با شدت نسبتا زیاد در هر ساعت باعث سوزاندن 715 تا 892 کالری می‌شود.

7. تکواندو:

یک فرد 80 کیلوگرمی با هر ساعت تکواندو 752 کالری می‌سوزاند. این رقم برای فردی که 100 کیلوگرم وزن دارد، 937 کالری است. ورزش‌هایی همچون موی تای، کاراته و جوجیتسو نیز همین میزان کالری سوزی دارند.

8. طناب زدن:

طناب زدن در هر ساعت 861 تا 1074 کالری می‌سوزاند. این ورزش از جمله روش‌های ساده و کم هزینه‌ای است که کالری سوزی بالایی دارد.

منبع :ایسنا

5 1000
ارسال شده در 8 مهر 1396 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
پيلتن شاپ

مطالب پیشنهادی

کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x