کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
ساج
کلینیک ساج
تزریق ژل و بوتاکس
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
ساج
کلینیک ساج
تزریق ژل و بوتاکس
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت


بعضی از افراد روز به روز موفقیت های زیادی به دست می آورند ولی متاسفانه بعضی از افراد هر روز درجا می زنند. این به چه دلیل است؟ آیا فرد موفق به این خاطر موفق نشده است که توانسته است شرایط بحرانی زندگی خود را مدیریت کند؟

عادت‌هاییدر زندگی وجود دارند که موفقیت ما را تضمین می‌کنند. این عادت‌ها ناشی از طرز تفکر ما هستند و برای ایجاد عادت‌های جدید باید ابتدا طرز تفکر خود را تغییر دهیم. اما قبل از هر چیزی باید ببینیم که چه عادت‌هایی ما را به موفقیت در زندگی می‌رسانند. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به بررسی ۶ عادتی می‌پردازیم که از نظر علمی ثابت شده‌اند و باعث افزایش موفقیت‌های یک فرد در زندگی می‌شوند.

۱- در هر زمان روی یک کار تمرکز کنید

انجام دادن چند کار به صورت همزمان نه تنها مفید نیست بلکه باعث پایین آمدن کارایی می‌شود. طبق تحقیقات دانشگاه استنفورد، چندکاری باعث پایین آمدن بهره‌وری نسبت به زمانی می‌شود که شخص روی یک کار واحد تمرکز می‌کند. تحقیقات نشان داده است که رها کردن یک کار و رفتن سراغ کار دیگر از میزان توجه یک فرد می‌کاهد و بهره‌وری را به شدت پایین می‌آورد.

۲- یوگا تمرین کنید

بر اساس مطالعه‌ی انجمن روانشناسی آمریکا، افرادی که یوگا می‌کنند استرس کمتری دارند و خوابشان از کیفیت بهتری برخوردار است. این تمرین قدیمی هندی، تأثیر فوق‌العاده زیادی روی کاهش استرس دارد و باعث افزایش موفقیت می‌شود.

۳- تصمیم‌های کمتری بگیرید

سعی کنید تا جای ممکن تصمیم‌گیری کردن به‌طور منظم را کنار بگذارید. نتیجه‌ی تحقیق دانشگاه مینه‌سوتا نشان می‌دهد که تصمیم‌گیری، منابع مورد نیاز مغز برای خود کنترلی و پاسخ‌دهی فعال را کاهش می‌دهد. این تحقیق دریافته است که هرقدر تعداد تصمیم‌گیری‌های فردی در طول روز افزایش پیدا کند از میزان استقامت و پایداری او کاسته می‌شود و همچنین توانایی انجام محاسبات ریاضی را نیز از دست می‌دهد. بنابراین تصمیم‌گیری‌های خود را تا جای ممکن کاهش دهید تا از خستگی مغز و دیگر عوارض جانبی آن جلوگیری کنید.

۴- مشخصات عادت‌های سازنده را یادداشت کنید

برای اینکه عادت‌های موفقیت‌آمیز را در خودتان پرورش دهید باید آن‌ها را به‌طور مرتب انجام دهید. البته عمل کردن به این حرف به همین سادگی نیست. بنابراین برای جا انداختن عادات خوب نیاز است که آن‌ها را یادداشت کنید. طبق تحقیقات یک مجله‌ی سلامتی انگلیسی، افرادی که برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای کارهای خود در طول هفته دارند ۹۱ درصد نرخ موفقیت بیشتری در ورزش کردن نسبت به دیگران دارند. درصورتی‌که افرادی که تنها مقالات انگیزشی مطالعه می‌کنند نرخ موفقیت ۳۵ تا ۳۸ درصدی دارند.


۵- اتفاقات جدید را تجربه کنید

تحقیقات نشان می‌دهند زمانی که مغز شرایطی ناآشنا را تجربه می‌کند، قسمتی از مغز که چین سینوسی مغز (gyrus) نامیده می‌شود در لحظه‌ی «آها» قرار می‌گیرد؛ و اکثر پیشرفت‌ها در چنین شرایطی حاصل می‌شوند. عصب‌شناسان معتقدند زمانی که مغز با محرکی برخورد می‌کند که پیش از این با آن مواجه نشده بود، قوه‌ی ادراک فعال می‌شود. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای فعال کردن قوه‌ی تخیل قرار گرفتن در شرایطی است که پیش از این تجربه‌ی حضور در آن را نداشته‌اید.
۶- اندیشه‌ی رشدگرا داشته باشید

یکی از محققان دانشگاه استنفورد دریافته است که دو رویکرد متفاوت در زندگی وجود دارند که باعث به وجود آمدن این میزان اختلاف در موفقیت زندگی افراد می‌شوند. این ۲ عادت عبارت‌اند از:

  • طرز تفکر ثابت
  • طرز تفکر رشدگرا

یک طرز تفکر ثابت معتقد است که شخصیت، هوش و توانایی‌های خلاقانه‌ی ما نمی‌توانند تغییر یا پیشرفت کنند. افرادی با این نوع نگرش فکر می‌کنند موفقیت نتیجه‌ی هوش ذاتی است و به هیچ وجه نمی‌تواند تغییر یا پیشرفت کند.

یک طرز تفکر رشدگرا به شکوفایی در چالش‌ها معتقد است و نه تنها به شکست‌ها به‌عنوان عدم هوشمندی نگاه نمی‌کند بلکه آن را زمینه‌ای برای رشد و بهبود شرایط موجود در نظر می‌گیرد.

افرادی که طرز تفکر رشدگرا دارند، خود را موظف به موفق شدن می‌دانند و همچنین پیروزی و شکست را یک معیار مساوی در نظر می‌گیرند. آن‌ها می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت باید چندین بار تلاش کنند و این به این معنا است که بارها طعم شکست، تجزیه و تحلیل علت و درس گرفتن از آن را می‌دانند.

به طور خلاصه می‌توان گفت عوض کردن عادت‌های مغز و پرورش دادن عادت‌هایی که در این مقاله گفته شد می‌تواند تغییرات چشمگیری در زندگی و موفقیت شما حاصل کند.

زومیت

5 1000
ارسال شده در 13 آبان 1396 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • با این روش ها حس کنجکاوی را در کودک زیاد کنید
  • سیفلیس نوزادان چیست؟
  • اگر زود خسته می شوید از بیماریهای کبدی غافل نشوید
  • قانون وراثت
  • خوراکی های شیرین مضر برای بیماران سرطانی
  • صحبتی با والدین سیگاری
  • طرز تهیه سرلاک خانگی
  • برای ابتلا به بیماری قلبی هورمون های جنسی هم بی تاثیر نیستند
  • محبوبترین ها

  • بی خوابی، موثرترین عامل در بروز حملات قلبی
  • این روش پخت غذا سبب ابتلا به بیماری های قلبی می شود
  • فشار خون طبیعی در مطب، نقاب احتمالی بر افزایش فشار خون
  • عارضه های مربوط به ضربان قلب
  • مراقبت در برابر بیماری های قلبی و عروقی
  • نکاتی که باید در زمان حمله قلبی بدانید
  • فوت ناگهانی عارف لرستانی تلنگری برای بیماری قلبی
  • استاتین با دوز بالا در بیماران قلبی، باعث تقویت بقا و کاهش خطر مرگ می شود
  • رپورتاژ

  • بیماریهای نشیمنگاه و راههای درمان
  • کلینیک جراحی ساج
  • اطلاعاتی در مورد ویتیلیگو و راه درمان آن
  • لاپاروسکوپی
  • هدفم از کاهش وزن، رسیدن به یک عدد نبود!
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی