مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک

پیشنهادهایی برای وزن کم کردن

برخی افراد برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بهانه تراشی های زیادی میکنند یا در زمینه کاهش وزن بیشتر از حد مجاز به بدن خود فشار وارد میکنند. سعی کنید از کاهش وزن به صورت خودسرانه پرهیز کنید. رخی راهنمایی های ویژه در این زمینه را درادامه این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

آیا «وقتش را ندارم» برای شما هم دلیل خیلی از کاهلی‎هاست؟ واقعا مشکل شما کمبود وقت است یا این فقط یک بهانه است؟ شاید هم هر دوی آنها! بهتر است این را بدانید همه آدم‎ها، بچه دارند، شغل دارند، کارهای داخل خانه را دارند و… ولی به اهداف خودشان هم اهمیت می‎دهند و برایش وقت می‎گذارند. حقیقت این است که برای شما هم اهمیت دادن به اهداف‎تان و تلاش برای رسیدن به آنها مقدور است، از جمله برای وزن کم‎کردن.

امروز ما در نظر داریم با نشان دادن راهکارهایی شما را در رسیدن به وزن ایده‎آل‎تان یاری دهیم:

از خوردن دسر صرف نظر کنید یک راه عالی برای وزن کم‎کردن و همین طور صرفه‎جویی در زمان این است که از خوردن شیرینی‎ها خودداری کنید و به آن‎ها نه بگویید! صبحانه بخورید یک صبحانه پر‎و‎پیمان و مغذی با دادن انرژی مناسب و به‎موقع، شما را تا وقت ناهار سرحال نگه می‎دارد و باعث می‎شود به هله‎هوله‎ها نه بگویید. راهکار «یا هیچ کار و یا همه کار» برای وزن کم‎کردن درست نیست با این روش شما موقعیت‌هایی را که می‎تواند به سلامتی‎تان کمک کند از دست می‎دهید.

پیشنهادهایی برای وزن کم کردن

بیشتر ما فکر می‎کنیم که برای وزن کم‎ کردن باید کارهای سخت و بزرگ (راه‎ رفتن روی تردمیل، حذف شکر و مصرف حجم بالایی از میوه‎ها و سبزیجات) انجام داد. تمام تغییرات کوچکی که در عادت‎های خود ایجاد می‎کنید به همین اندازه کارساز‎ند، مثل استفاده نکردن از آسانسور (به شرط اینکه به صورت عادت و همیشگی درآید) که خیلی زودتر از آن که تصورش را بکنید اثر خود را نشان می‎دهد. یا مثلا پیاده (نه با ماشین) به خرید روزانه بروید، و باور کنید اثر این کارهای به ظاهر کوچک بسیار بزرگ است. حجم غذایتان را کم کنید شاید این راهکار به تنهایی بسیار کارساز باشد. حداقل در این مورد ژاپنی‎ها بهترین شاهد‎انی هستند که نتیجه را اثبات کرده‎اند. بعضی کار‎هایتان را در حالت ایستاده انجام دهید می‎دانستید همین الان که سرگرم خواندن این مطلب هستید می‌توانید به جای نشستن، سر‎پا بایستید؟

منظور این که لازم نیست تمام کارها را به صورت نشسته انجام دهیم، مثلا می‌توانید در حین تماس‌های تلفنی ضروری خود روی تردمیل راه بروید. برنامه غذایی هفتگی داشته باشید این کار ضمن صرفه‎جویی در وقت شما برای ساعت‌ها تصمیم‎گیری در انتخاب غذا، راهی است برای جلوگیری از ورود غذاهای آماده و بی‎ارزش به زندگی‎تان. چون معمولا همین که در تصمیم‎گیری کم می‎آوریم، فورا به سراغ غذاهای آماده می‎رویم. پروتئین بیشتری مصرف کنید مصرف پروتئین (گوشت قرمز برای گوشت‌خواران، و تخم‎مرغ، غلات، حبوبات و آجیل برای گیاه‌خواران) بهترین راه برای شروع یک روز خوب است. چون این ماده هم به خوبی سوخت بدن‎تان ‎را تامین می‎کند و هم احساس سیری پایدارتری به شما می‎دهد، ‌و خوب می‎دانید که این به معنی خداحافظی با حرص ‎و‎ ولع پر‎خوری و خوردن هله‎هوله‎ها‎ست. بیشتر بخوابید کمبود خواب سوخت‎و‎ساز بدن را که نیازمند انرژی است، کُند می‎کند‌. پس یک راهکار برای کم کردن وزن (زمانی که وقت کافی ندارید)، این است که به سادگی فقط خواب خود را بیشتر کنید تا انرژی بیشتری در بدن‎تان سوزانده شود.

پیشنهادهایی برای وزن کم کردن

زیاد گرسنه نمانید عصرها احساس گرسنگی می‎کنید؟

شاید دوست دارید سراغ غذا و یا اسنک‎ها بروید ولی چون سرگرم وزن کم کردن‎اید،‌ از آن صرف نظر می‎کنید. اما خوب هر قدر بیشتر خود را گرسنه نگه دارید، ولع‎تان موقع غذا‎خوردن بیشتر خواهد شد. پس در این مواقع مثل ژاپنی‎ها چیز مختصری بخورید (کم بخور، همیشه بخور!) و البته این یعنی انتخاب کردن اسنک میوه‎ای به جای شیرینی و شکلات!

اسموتی بنوشید

این نوشیدنی یک راه عالی برای سوخت‎‎رسانی به بدن در کوتاه‎ترین زمان ممکن و با مواد مغذی بسیار عالی است. حتی اگر وقت تهیه آن را ندارید، می‎توانید آماده آن را از سوپرمارکت تهیه کنید.

منبع: سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 23 آبان 1396 توسط با موضوع تغذیه
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x