دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

tel

فقط چند ثانیه وقت کافی است تا از  همین شیوه وسیله  ارتباطی کوچک ،  نوع رفتار و شخصیت شما  معین  و قضاوتی  همیشگی در فکر مخاطب‌تان بوجود آورد. همه چیزهایی که در مورد شما می‌دانند از شیوه  ارتباط ظریفی است که شاید  صدها کیلومتر با شما فاصله دارد.شیوه  صحبت کردن شما، می‌تواند نوع ارتباط‌تان را مشخص کند و شما را به عنوان یک انسان  بی‌خیال و بی‌توجه یا یک شخص

مهربان و مودب معرفی کند. عجیب آنکه آنها هرگز شما را از نزدیک ندیده‌اند؛ هرگز لبخند یا اخم شما را احساس نمی کنند، قدرت تلفن اینقدر زیاد است. بله، تلفن قدرتمند است ولی همیشه دقیق نیست. پس حتی در کلام اول پشت تلفن بی گدار به آب نزنید و با آموختن آداب و رسوم صحبت کردن، احترام و توجه دیگران را به خود جلب کنید.

ژست‌های صحبت

تصورش را بکنید چطور می‌توانید فرد مهمی را تحت تاثیر قرا دهید، وقتی که چشم‌های‌تان با پارچه‌ای پوشانده شده و دست‌های‌تان هم از پشت‌سر بسته است؟ این مشکلی است که موقع صحبت با تلفن با آن روبه‌رو هستید. پس هربار که گوشی تلفن را برمی‌دارید، خودتان را ستاره یک نمایش رادیویی مجسم کنید. اگر می‌خواهید طرف مقابل‌تان احساس کند واقعا به او توجه دارید، باید کلمه‌ها را جایگزین تمام حالت‌ها کنید، باید لبخندتان، سرتکان دادن‌های‌تان و خلاصه تمام حرکت‌های‌تان را به صدا تبدیل کنید تا شنونده بتواند آنها را بشنود و به جای برقراری ارتباط چشمی، اسمش را مدام به زبان بیاورید. پس کلام‌تان را جایگزین ژست‌های‌تان کنید.

تگرگ اسم

وقتی آدم‌ها پشت تلفن، اسم خودشان را می‌شنوند، گوش‌های‌شان تیز می‌شود. اگر در گفت‌وگوی رودررو زیاد اسم طرف مقابل‌تان را ببرید، ممکن است به نظر حقه‌بازی بیاید، ولی چون پشت تلفن از نظر فیزیکی با مخاطب‌تان فاصله زیادی دارید، به طرز عجیبی متفاوت است. اگر بشنوید کسی اسم‌تان را حتی در یک جای پر سر و صدا به زبان می‌آورد، گوش‌های‌تان را تیز می‌کنید تا ببینید قضیه از چه قرار است. به همین صورت وقتی که شریک تلفنی‌تان اسم خودش را از گوشی تلفن بشنود، حواسش جمع می‌شود و آن آشنایی و حس صمیمیت به وجود می‌آید.

مدام پیام‌های روی پیغام‌گیرتان را عوض کنید

از روی پیغامی که افراد روی پیغام‌گیرشان می‌گذارند چیزهای زیادی در مورد شخصیت آنها دستگیرتان می‌شود. اگر می‌خواهید آدم قابل اعتمادی به نظر بیایید، روی پیغام‌گیر خود یک پیغام کوتاه، حرفه‌ای، دوستانه  و قابل فهم بگذارید نه موسیقی، لطیفه یا سخن روحیه‌بخش. در ضمن راز تاثیرگذاری خوب این است که هر روز پیغام‌تان را عوض کنید. تحقیقات نشان داده وقتی مخاطبان‌تان هربار که تلفن می‌زنند یک پیغام جدید از شما بشنوند، احساس می‌کنند آدم باهوش و کارآمدی هستید.

وقتت چه رنگیه؟

تمام آدم‌ها یک ساعت بزرگ در مغزشان دارند که مشخص می‌کند چقدر پذیرای شما هستند. وقتی با ساعت درونی آنها تداخل پیدا می‌کنید، آنها به شما گوش نمی‌دهند، هرچقدر هم که حرف‌های‌تان جالب و خوشایند باشد. پس هرچقدر هم که تلفن‌تان ضروری باشد، قبل از شروع به حرف زدن با طرف مقابل در مورد وقتش سؤال کنید و از تکنیک «وقتت چه رنگیه» استفاده کنید؛ یا خیلی ساده‌تر بپرسید «وقت برای حرف زدن دارید ؟» در این زمان به دام زمان‌بندی اشتباه نمی‌افتید و هرگز جواب نه نخواهید شنید.

اِ…… شمایید؟

برندگان بزرگ قبل از جواب دادن به تلفن لبخند نمی‌زنند، بلکه بعد از آنکه گوشی را برداشتند و فهمیدند چه کسی پشت خط است، لبخند بر لب‌های‌شان می‌نشانند. آن وقت است که این خنده به درد می‌خورد. پس تلفن‌تان را خیلی حرفه‌ای و بدون هیچ احساسی جواب دهید و هیجان‌زده نشوید. این کار باعث می‌شود فرد پشت خط احساس کند لبخند گرم و گشاده شما فقط مخصوص اوست!

بیب پیغام‌گیر کارگرداني کله‌گنده

وقتی شماره کسی را می‌گیرید و روی پیام‌گیر می‌رود، گلوی‌تان را صاف کنید و آن فرد را در ذهن‌تان تجسم کنید. وانمود کنید آن بیب یک کارگردان کله‌گنده است که برای تست بلند فریاد می‌زند: نفر بعدی. پس نوبت شماست. چیزی بگویید که کنجکاوی او را تحریک کنید یا با پیغام شما لبخند بزند. پیغامی که می‌گذارید، همان تاثیر شنیداری 10 ثانیه‌ای شماست. پس کاری کنید که تاثیر خوب برجا بگذارید تا سریع با شنیدن پیغام به شما زنگ بزند.

منبع-مجله زندگی ایده آل

5 1000
ارسال شده در 9 مرداد 1393 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی