دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

photos.demandstudios.com_getty_article_165_206_86508056_XS

اندام  ژیمناستیک کاران هم  مثل  بدنسازان است . عضلات بطور واضح دیده می شود و سطوح چربی  خیلی کمی دارند. برای اینکه  اندامی همانند ژیمناستیک کارها  درست   کنید، باید به شیوه  مشابهی ورزش  کنیداندازه  و ظاهر آنها به دلیل  شیوه های  ورزشی آنها است.

ژیمناستیک کارها برای قدرت، تعادل، هماهنگی، چابکی و شایستگی تمرین می‌کنند. به گفته‌ی جینا، که یک مربی است، اولین چیزی که باید بدانید این است که بدن ژیمناستیک کارها بیشتر از آنکه هدف تمرینشان باشد، اثر جانبی تمرینات آن‌هاست. بزرگ شدن عضلات ژیمناستیک کارها، کم و بیش برای بهبود مهارت و عملکردشان ضروری است.

قدم ۱

برای افزایش استقامت و از دست دادن چربی بدن، ورزشهای کاردیو مانند آهسته دویدن، دوی سرعت، و تمرینات اینتروال انجام دهید. ژیمناستیک کارها برای اینکه در تمرینات طولانی استقامت کسب کنند، انواع مختلفی تمرینات کاردیو انجام می‌دهند.

آنها باید سطح چربی بدنشان را پایین نگه دارند. چرا چربی بدن بیش از اندازه، به سطح انرژی و استقامتشان آسیب می‌رساند و آنها را سنگین‌تر می‌کند. در نتیجه انجام حرکاتشان برای آنها سخت‌تر می‌شود.

قدم ۲

مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی انجام دهید که روی مرکز بدن فشار می‌آورند، مانند بلند کردن پاها، کرانچ، حرکت پرچم یا تعادل و حفظ تعادل بدن روی دستها. این تمرینات، مرکز بدن را تقویت، و عضلات شکم و عضلات پشت را تفکیک و مشخص می‌کنند.

ژیمناستیک کارها به مرکز بدن بسیار قوی‌ای نیاز دارند. در طول مسابقات، ژیمناستیک کارها از مرکز بدنشان برای کشیدن و هل دادن خودشان به جهات مختلف استفاده می‌کنند. این سبک از تمرینات، برای ژیمناستیک کارها عضلات مرکز بدن قوی‌ای به ارمغان خواهد آورد.

قدم ۳

با کمک وزن بدنتان تمرین کنید. تمریناتی مانند شنا سوئدی، بارفیکس، شنای عمودی، اسکات، و حالت‌های مختلف حرکت پرچم یا تعادل. این تمرینات که توسط ژیمناستیک کارها انجام می‌شوند، رشد عضله در سراسر بدن را افزایش ‌دهد.

مربی ژیمناستیک کریستوفر سامر توضیح می‌دهد: سوال دیگری که حالا باید از خودمان بپرسیم این است که آیا این تمرینات برای علاقمندان به تناسب اندام نیز مفید است؟ و اگر اینطور است آیا ممکن است حداقل بعضی از آنها را بدون راهنمایی مربی حرفه‌ای یا بدون خرید تجهیزات ژیمناستیک انجام داد؟

بله! بعضی از تمرینات تخصصی هستند که یادگیری شان نسبتا آسان است و به تجهیزات کمی مانند میله بارفیکس و کمی فضا احتیاج دارند.

قدم ۴

حرکت پرچم و فرانت لور (به یک میله‌ی بارفیکس آویزان شوید، و بدنتان را در حالتی قرار دهید که بصورت افقی و موازی با زمین باشید) را انجام دهید و تمرین کنید. این دو حرکت باعث ایجاد توانایی در تمام نیم تنه‌ی بالایی و مرکز بدنتان می‌شوند. در طول این تمرینات، بدنتان را در یک موقعیت ساکن قرار می‌دهید و به موقعیت‌های دیگر می‌روید.

سامر توضیح می‌دهد: در واقع این دو تمرین، قدرت و ثبات را در سراسر «کمربند شانه‌ای» جلو و عقب، افزایش می‌دهند. بعلاوه مرکز بدنتان را بکار می‌گیرد و روی قسمت پشت و پایین بدنتان یا لگن بطور کامل کار می‌کند.

هشدار: قبل از انجام این برنامه‌ی تمرینی با یک مربی تایید شده یا پزشکتان مشورت کنید.

منبع-fitnessmagazine

5 1000
ارسال شده در 28 مرداد 1393 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی