کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

weight-lifting-to-increase-bone-density

یکی از مفیدترین حرکاتی که می‌توانید برای بزرگی عضلات بازویتان استفاده کنید، جلو بازو با هالتر است، مطمئن باشید! ولی آیا  اطلاع دارید که کار با کدامیک بهتر است همان هالتر ساده‌  روزمره، و هالتر EZ چه فرقهایی باهم دارند ؟

هالتر EZ، در واقع نسخه‌ای منحنی یا خم شده از همان هالترهای صاف است، که باعث می‌شود مچ دستان شما هنگام گرفتن هالتر کمی به داخل چرخیده و هنگام اجرای حرکت جلوبازو، حالت طبیعی‌تری داشته باشند. این اتفاق باعث خواهد شد تا هنگام انجام تمرین جلوبازو، فشار و درد کمتری در ناحیه‌ی مچ و آرنج خود احساس کنید. در حقیقت، هالتر EZ باعث خواهد شد تا تمرینات بازو، آسان‌تر شوند و درد کمتری ایجاد کنند.

اما این سادگی، بهایی دارد. این کار را انجام دهید: دست راستتان را مشت کنید، به طوری که کف دستتان رو به بالا باشد. دستتان را همچون زمانی که می‌خواهید تمرین جلوبازو انجام دهید نگاه دارید، به طوری که دستتان از آرنج زاویه‌ی ۹۰ درجه بسازد. حالا به جلو بازویتان نگاه کنید؛ منقبض شده است، اینطور نیست؟

حالا به تقلید از زمانی که هالتر EZ در دستانتان می‌گیرید، به آرامی مچتان را ۴۵ درجه به داخل بچرخانید. خواهید دید که فشار از روی عضلات جلوبازویتان کاهش یافته و مقداری عضلات ساعدتان درگیر خواهد شد. این، دقیقا همان مشکلی است که در مورد هالتر EZ مطرح است! هالتر EZ آنقدرها هم برای جلوبازو موثر نیست.

اگر انجام تمرینات با همان هالتر صاف و ساده باعث ایجاد مشکل و درد زیاد در مچ و آرنج‌هایتان نمی‌شود، به همان هالترها بچسبید. با هالترهای ساده، تمرینات موثرتر، و نتایج بهتری خواهید داشت. اما اگر جزو آندسته از افرادی هستید که با هالترهای صاف خیلی احساس ناراحتی می‌کنید، هالتر EZ یک جایگزین عالی برای هالترهای معمولی است.

منبع-fitnessmagazine

5 1000
ارسال شده در 30 مهر 1393 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x