دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

fruitdessert1

حتما برای شما هم تاکنون پیش آمده که چربی شکمتان را سریع از دست ندادید، پس مطمئنا یکی از این شیوه های تورزشی یا تغذیه‌ای را درست انجام ندادید.با وجود  اینکه خیلی از فاکتورهای دیگر وجود دارند که می‌توانند در کم نشدن چربی بدن تاثیر داشته باشند، این ۱۰ علت نیز معمولا در سریع از بین نرفتن چربی ها موثر هستند. مطمئن شوید که نهایت تلاشتان را برای کنترل این عوامل می‌کنید تا بتوانید حداکثر نتیجه را بدست آورید و سریع‌تر از همیشه به بدنی بدون چربی دست پیدا کنید.

۱. بیش از حد غذا می‌خورید

این مورد باید در حال حاضر برای اکثر مردم بسیار روشن باشد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که چه تعداد ماکرو (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) در غذاهایی که می‌خورند وجود دارد، و بسادگی آنرا با چشم اندازه می‌گیرند.

آنها معتقدند همان چیزی که می‌بینید، احتمالا وارد بدنتان می‌شود، اما چیزهای ساده‌ای مانند سس‌ها را که به غذاها کالری اضافه می‌کنند، در نظر نمی‌گیرند. گاهی اوقات فکر می‌کنید که با سفارش یک سالاد در فرودگاه یا رستوران مورد علاقه‌تان، دارید انتخاب سالمی می‌کنید، اما ممکن است بدون آنکه حتی متوجه شده باشید، یک وعده حاوی ۶۰۰ کالری خورده باشید.

در پایان روز شما نباید بیشتر از کالری مصرفی‌تان، کالری دریافت کرده باشید، زیرا این مساله به مرور زمان باعث افزایش وزن و سایز بدن شما می‌شود.

۲. پروتئین کافی مصرف نمی‌کنید

پروتئین، علاوه بر ترمیم و رشد بافت عضلانی، وظایف دیگری نیز دارد. خانم‌ها اغلب، از این قاعده پیروی نمی‌کنند و همچنین بعضی از آقایان نیز پروتئین کافی نمی‌خورند. پروتئین باعث افزایش احساس سیری در وعده‌های غذایی می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش مصرف کالری کل شود.

۳. وعده‌های غذایی مایع، زیاد مصرف می‌کنید

راحتی، عامل مهمی است که باعث می‌شود بسیاری از افراد تصمیم بگیرند به مصرف انواع شیک‌ها روی ببرند. اگر می‌خواهید خوش اندام شوید، همیشه بهتر است تا جاییکه می‌توانید کالری‌های مصرفی‌تان را بجوید. عمل جویدن و هضم غذاهای جامد، بیشتر از خوردن مایعات، کالری می‌سوزاند.

البته شما باید از مصرف نوشابه‌هایی که حاوی میزان بالایی شکر هستند، کلا پرهیز کنید. زیرا کالری مصرفی روزانه‌ی شما را به شدت افزایش می‌دهند. مشخص شده که مصرف نوشابه‌های رژیمی بطور منظم، در جایی دیگر منجر به زیاده‌روی در مصرف کالری می‌شود.

۴. فکر می‌کنید سالم غذا می‌خورید

تا بحال چند بار شنیده‌اید که خوردن میوه یا آجیل برای شما مفید است؟ خب از نظر فنی آنها برای شما عالی هستند، زیرا امگای موجود در آجیل و دانه‌ها و ریز مغذی‌ها و فیتوژن‌های موجود در میوه‌ها برای سلامتی شما فوق العاده‌اند.

اما مصرف زیاد آنها، بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید کالری و قند وارد بدنتان می‌کند. به یاد داشته باشید یک گرم چربی، ۹ کالری دارد. هنگامیکه تعدادی بادام بر می‌دارید و اکثر اوقات بعنوان یک میان وعده می‌خورید، معمولا آنها را اندازه نمی‌گیرید.

به سادگی تخمین بزنید که یک گرم چقدر می‌شود. این دانه‌ها و آجیل‌ها را با خود همراه نداشته باشید، زیرا آنها کالری بالایی دارند و می‌توانند کالری کل روزانه‌تان را افزایش دهند.

۵. با شدت کافی تمرین نمی‌کنید

هنگامیکه در یک تمرین مسلط شدید، باید به بدنتان بیشتر فشار بیاورید تا به همان نتایج برسید. شما باید هر زمان که به باشگاه می‌روید، به بدنتان فشار بیشتری وارد کنید، بنابراین بدنتان را مجبور کنید که از حداکثر انرژی‌اش استفاده کند.

ثبت تمرینات روزانه، می‌توانند به شما کمک کنند تا از در جا زدن و عدم پیشرفت که بخاطر تمرینات معمولی و تکراری بوجود می‌آید، جلوگیری کنید. خودتان را به چالش بکشید تا در زمان کمتر، بیشتر فعالیت کنید و وزنه‌های سنگین‌تری را با همان تعداد تکرار، بالا ببرید.

۶. کاردیوی بیش از حد

بسیاری از مردم ساعات زیادی را صرف انجام تمرینات کاردیو می‌کنند و به نتیجه‌ای هم نمی‌رسند. کاردیوی زیاد باعث تولید بیش از حد کورتیزول می‌شود که منجر به چربی شکمی بیشتر و مشکلات سلامتی متعددی می‌گردد!

با یک یا دو جلسه در هر هفته شروع کنید سپس زمان هر جلسه را افزایش دهید، تمرینات اینتروال بیشتری وارد تمرینات کنید یا اگر پیشرفتتان کند شد، یک تمرین کاردیوی اضافی انجام دهید.

۷. عدم کنترل بر روی استرس

وقتی استرس دارید، بدن شما هورمونی به نام کورتیزول تولید می‌کند. اگر این هورمون کنترل نشود موجب افزایش ذخیره‌ی چربی بدن می‌گردد. اکثر مردم در تمام طول روز تحت استرس هستند، در نتیجه سطح هورمون کورتیزول آنها همیشه بالا است. این مسئله، منجر به افزایش چربی بدن می‌شود، حتی اگر رژیم غذایی و تمرینی آنها کامل و بی عیب و نقص باشد.

۸. کمبود خواب و استراحت

به مورد قبلی که در مورد استرس بود بر می‌گردیم. کمبود خواب و استراحت نیز سطح کورتیزول را افزایش می‌دهد و بدن شما هرگز بطور کامل بازسازی نمی‌شود. وقتی کمبود خواب دارید، حساسیت به انسولین در بدن شما کاهش می‌یابد، در نتیجه بیشتر احتمال دارد که بدنتان چربی ذخیره کند و کورتیزول شما بالا می‌رود.

هردو مورد منجر به کاهش چربی کمتر از حد ایده آل می‌شوند. خوابیدن بیشتر را یک اولویت در شیوه‌ی زندگیتان قرار دهید. مطالعات نشان می‌دهد که خوابیدن بمدت حداقل ۷ ساعت متوالی، مطلوب است.

۹. ننوشیدن آب کافی

آیا می‌دانستید که خوردن آب به افزایش سوخت و ساز بدن شما کمک می‌کند، بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند، و مانند یک مهار کننده‌ی اشتها عمل می‌کند؟

بدن شما برای تمام فرایندها و عملکردهای متابولیکی‌اش به آب نیاز دارد. بدنی که بخوبی هیدراته باشد، چربی‌ها را سریعتر و موثرتر از دست می‌دهد.

۱۰. ثابت قدم نبودن

شاید فکر کنید که این مورد کاملا روشن است، اما ثبات قدم مانند چسبی است که ۹ دلیل قبلی را کنار هم نگه می‌دارد. اگر در مورد روش زندگی و اهداف کاهش چربی‌تان ثابت قدم نباشید، بدنتان تغییری نخواهد کرد. شما باید به تمام ۹ نکته‌ای که گفته شد پایبند باشید تا به اندام رویایی‌تان دست پیدا کنید.

منبع-fitnessmagazine

5 1000
ارسال شده در 19 آبان 1393 توسط با موضوع تغذیه
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی