مشاوره زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر

علت موفقیت اپرا وینفری زنان موفق راز موفقیت اپرا وینفری اپرا وینفری

این زن از ابتدای زندگیش با سختی های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و اکنون تبدیل به موفق ترین زن نمونه آمریکا شده است می خواهیم راز این موفقیت را ازبان وی بدانیم.

اپرا وینفری، بزرگ‌ترین کشف در تمام طول تاریخ این است که یک فرد می‌تواند تنها با تغییر نگرش خود تغییر کند. وی در ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی، از مادری نوجوان به دنیا آمد. مادرش ورنیتا لی ۱۸ ساله خدمتکار بود. پدرش ورنن وینفری ۲۰ ساله در ارتش خدمت می‌کرد. تا ۶ سالگی نزد مادربزرگش در روستایی در می‌سی‌سی‌پی زندگی کرد.

با کمک مادربزرگ توانست در کودکی خواندن و نوشتن را بیاموزد او در ۳ سالگی انجیل و سرودهای مذهبی در کلیسا را از حفظ می‌خواند. با وجود زندگی فلاکت باری که داشت توانست دو دوره مدرسه را جهشی طی کند و زمانی که ۱۳ سال داشت کمک هزینه ای گرفت تا در کلاسهای مدارس معتبر سفیدپوستان در حومه شهر شرکت کند. اپرا وينفري امروز تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است.او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه بندی شده‌است.

اپرا فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان دوستانه انجام داده و بزرگترین خیر و نیکوکار سیاه پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاهپوست جهان بوده‌است  و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، با نفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود. وی در میان قدرتمندترین افراد جهان در رتبه ۴۵ قرار دارد و از چنان نفوذ چند جانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رییس جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.او تا کنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته‌است اما مهم‌ترین کار وی برنامه تلویزیونی «اپرا» است. این برنامه بالاترین در نوع خود در تاریخ شناخته شده است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می‌شد.

پس از 4560 شوی تلویزیونی، ملکه شوهای روزانه تلویزیونی، چندي پيش از انبوهی از طرافداران پروپا قرص خود خداحافظی کرد. آخرین حضور وی در تلویزیون به همراه ميهمانان غافلگیر کننده‌ای برگزار شده بود، جمعیت کثیری از افراد مشهور، از جمله تام هنکس، جیمی فاکس، ماریا شرایور، و ده‌ها نفر دیگر. درصد بازدیدکنندگان برای آخرین اجرای وی عملاً رکورد شکست، که بیش از 18 میلیون بیننده داشت. شخصیتهای معدودی تا کنون چنین هیاهویی برای خداحافظی‌اشان داشته‌اند که ما را به فکر وا می‌داشتند. چگونه برندی مانند اپرا بسازیم؟
در اینجا چند راهنمایی کلیدی وجود دارد که شما می‌توانید از موفقیتهای بین‌‌المللی اپرا فراگیرید.

1- به سوی طرفدارانتان گام بردارید. همانند هر برند برتر دیگری، اپرا احساس با ارزش بودن را به طرفدارانش انتقال می‌داد.. یک درس خوب در کسب‌وکار این است که یک سورپرایز غیرمنتظره برای مشتریانتان می‌تواند بیشتر مسیر را برای جذب وفاداری آنها هموار سازد.

2- ریسک پذیر باشید و برای جلب توجه تلاش کنید. وینفری در سال 1988 گروهی از نئو نازی‌ها را از کالیفرنیا برای حضور در برنامه‌اش دعوت کرد. اگرچه بعدها وینفری از چنین تصمیم بحث برانگیزی ابراز تأسف کرد، حرکتی که وی را به سمت کانون توجه همگان سوق داد و به ببینندگانش نشان داد که وی از ریسک کردن واهمه‌ای ندارد.

3- داستان شخصی خود را بیان کنید. برخی از شرکتها، خود را در پس پرده ابهام مي پوشانند. اما وينفري برندي شفاف با مخاطبان خود بود و از به اشتراك‌گذاشتن بخش‌هاي لخ زندگي خود با هوادارانش ابايي نداشت. اگرچه همه‌ی کارفرماها نیازی ندارند که داستان زندگی شخصی‌شان را به اشتراک قرار دهند، اما پیام این امر واضح بود: شفافیت بین شما و کسب‌وکارتان نوعی حس اعتماد را به مشتریانتان عرضه می‌کند.

4- افراد مشهور را در کنار خود داشته باشید. در کنار جایزه‌ی اسکار، چند اتفاق، حضور تعدادی از افراد مشهور را در خداحافظی غافلگیر کننده‌ی اپرا رقم زد. بخشی از آن، توانایی اپرا در جذب حمایت افراد مشهور با استفاده از مدل مصاحبه‌های وی در شوهای تلویزیونی‌اش بود. ماریا شرایور در بخش آخر خداحافظی غافلگیر کننده‌ی اپرا گفت: “شما به من عشق، پشتیبانی و حمایت، دانایی و از همه مهمتر صداقت (راستی و درستی) بخشیدید.” اين جمله شانگر عمق ارادت و علاقه چهره‌هاي مشهور به اپرا وينفري است.

5- تأثیرگذار باشید (به شخص تأثیرگذاری تبدیل شوید.) مجله تايم با کریگ کارسویت، استاد دانشکده مدیریت دانشگاه نورت وسترن، در زمینه‌ی موفقیت اپرا وينفري در بازاریابی مصاحبه‌ای داشت. تأثیرگذاری اپرا تا چه حد بوده است؟  کارسویت پاسخ می‌دهد: “برای مثال، رمان آنا کارنینا 12 هفته قبل از وارد شدن به باشگاه کتابخوانان اپرا به تعداد 11648 عدد به فروش رسیده بود. اما تنها 12 هفته بعد از گنجانده شدن اين كتاب در باشگاه اپرا، رمان آنا کارنینا به ميزان 643122 عدد به فروش رسيد- با افزایش تکان دهنده 5421 درصدی.” همين يك آمار نشان‌دهنده ميزان اقبال عمومي به برند اپرا وينفري است. اقبالي كه ناشي از قدرت تاثيرگذاري اپرا در ميان مخاطبانش است.

7-بدانید که چه زمانی باید کناره گیری کنید. پس از 25 سال اپرا در نهایت چنین نتیجه گرفت که زمان خداحافظی و تمرکز بر روی شبکه‌ی تلویزیونی‌اش OWN فرارسیده است. پیام برای کارفرمایان (کارآفرینان) به اندازه کافی واضح است: از کناره‌گیری در اوج نترسید.

5 1000
ارسال شده در 26 دی 1393 توسط با موضوع عمومی
سیب سرخ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی