دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست

weight-losses

من بیشتر به اشخاصی که سعی می‌کنند چند کیلو لاغر شوند  ، عوض اینکه بگویم چه کارهایی را باید بکنند،کارهایی که نباید انجام بدهند را توصیه میکنم.کاری که بایدبکنید، آنقدر راحت است که مردم فکر  نمی‌کنند منفعت داشته  باشد. این فرمول جادویی از کارهایی که باید انجام دهید است:

یاد گرفتن اینکه چطور از غذا، غذا خوردن و ورزش لذت ببرید + تحرک + توجه به بدنتان + خوردن یک رژیم غذایی متعادل شامل همه‌ی غذاها (مصرف بعضی از غذاها باید کمتر باشد) = راه سالم کاهش وزن و حفظ آن

ممکن است با پیروی از این معادله کمی‌بیشتر طول بکشد تا به نتیجه برسید، اما آیا ترجیح نمی‌دهید که نتایج بدست آمده برای یک عمر دوام داشته باشد؟
اگر می‌خواهید از یک روند کاهش وزن پایدار و سالم و یک رابطه‌ی شاد با مواد غذایی لذت ببرید، ۱۰ کار زیر را انجام ندهید:

۱. رژیم گرفتن

محدود کردن کالری‌های شما، سوخت و ساز بدنتان را کند کرده و بدن را مجبور می‌کند که ذخایر چربی‌اش را حفظ کند. رژیم به شما کمک نمی‌کند که سبک زندگیتان را تغییر دهید و فقط شما را غمگین می‌کند.

آیا تا بحال دیده‌اید فردی که رژیم دارد، خوشحال باشد؟ کسانی که رژیم می‌گیرند، معمولا به سرعت وزنشان به همان اندازه یا شاید چند کیلو بیشتر بالا می‌رود. شما هرگز نباید در روز کمتر از ۱۲۰۰ کالری از مواد غذایی واقعی بخورید.

انواع مواد غذایی کم چرب، اغلب حاوی شکر بیشتری هستند و همان طعم و مزه را هم ندارند، بنابراین بیشتر از آنها می‌خورید. بهتر است سهم مواد غذایی‌تان را از چیزهای واقعی بخورید تا احساس رضایت کنید.

۲. زدن برچسب «خوب» و «بد» به مواد غذایی

هنگامی که شروع کنید به برچسب زدن به مواد غذایی، هوس خوردن همه‌ی آن غذاهای بد را می‌کنید! بعنوان بخشی از یک برنامه‌ی کاهش وزن سالم، می‌توان از همه‌ی غذاها لذت برد، زیرا هر غذایی برای بدن یا ذهن شما فایده ای دارد، حتی بستنی. پس به اعتدال و میانه روی فکر کنید، نه حذف غذاها.

۳. صرفنظر کردن از وعده‌های غذا

وقتی از وعده‌های غذایی صرفنظر می‌کنید، بدنتان را مجبور می‌کنید که ذخایر چربی‌اش را حفظ کند، سوخت و ساز بدنتان را کاهش دهد، و از عضله‌هایتان تغذیه کند! آیا می‌دانستید افرادی که بعضی از وعده‌های غذایی را نمی‌خورند، نسبت به افرادی که مرتبا درحال خوردن هستند، تمایل به خوردن کالری بیشتری دارند؟

۴. حذف کامل یک گروه مواد غذایی

اگر فقط دنبال غذاهای کم چرب و کم کربوهیدرات باشید، نمی‌توانید از مواد مغذی ضروری که بدن و مغزتان برای انجام وظایفش به آنها احتیاج دارد استفاده کنید، و فراموش نکنید که شدیدا هوس می‌کنید از گروه مواد غذایی که حذف کرده‌اید، استفاده کنید.

۵. استفاده کردن از قرص‌ها و مکمل‌های رژیمی

اگر چیزی آنقدر خوب است که نمی‌توانید باورش کنید، احتمالا واقعی نیست! این محصولات معمولا پر از کافئین و دیورتیک‌ها هستند که می‌توانند روی کلیه‌ها و قلب شما فشار زیادی وارد کنند.

۶. پاکسازی بدن

هرگونه پاکسازی (استفراغ، مسهل‌ها، ورزش بیش از حد، و غیره) بسیار خطرناکند. کم آبی بدن، عدم تعادل الکترولیت، و مشکلات قند خون، تنها برخی از عواقب ناشی از روش‌های پاکسازی هستند.

۷. پیروی از برنامه‌های سم زدایی

این برنامه‌ها بدن شما را وادار می‌کنند که وزن آب را کم کند و شما نمی‌توانید از مواد مغذی ضروری استفاده کنید. بنابراین کم آبی را تجربه می‌کنید، باعث عدم تعادل الکترولیت بدنتان خواهید شد، و مخالف سیستم سم زدایی بدنتان عمل کرده‌اید.

۸. تند غذا خوردن

اگر در غذا خوردن عجله کنید، نمی‌توانید طعم‌ها را حس کنید، و به معده‌تان اجازه نمی‌دهید که احساس پری کند تا مانع پرخوری شود. آرام غذا بخورید، و واقعا طعم غذا را بچشید.

۹. عدم توجه به وعده‌های غذایی

لازم نیست که هر وعده‌ی غذایی در بهترین ظروف چینی شما سرو شود، اما نباید در ماشین، پشت میز کار یا جلوی تلویزیون غذا بخورید. اگر هنگام غذا خوردن، چند کار را باهم انجام دهید، بیشتر احتمال دارد که پرخوری کنید.

۱۰. واقع بین نبودن

اگر برای خودتان اهداف غیر واقعی در نظر بگیرید، نمی‌توانید به آنها برسید، و احساس شکست می‌کنید. اهداف غیر واقعی باعث می‌شود پرخوری کنید یا تسلیم شوید. افرادی که بطور هفتگی، اهداف کوچک و قابل دستیابی در نظر می‌گیرند، به ایجاد تغییرات پایدار، تمایل دارند.

وقتی که نگرانی در مورد غذا و تصویر ذهنی از بدنتان را کنار بگذارید، می‌توانید روی میانه روی، تعادل و تنوع تمرکز کنید که باعث می‌شود به کاهش وزن پایدار دست یابید و شادتر و سالمتر باشید.

منبع : fitnessmagazine.ir

5 1000
ارسال شده در 23 بهمن 1393 توسط با موضوع تغذیه
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی