مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک

loss-weight

لاغر شدن فقط  این نیست که بخواهید بهترین رژیم را داشته باشید، در  حقیقت این کار به تصمیم‌های  اساسی شما در  زمان معین ارتباط دارد. هر ساعت می‌تواند زمانی باشد برای اینکه بتوانید کاری انجام دهید که شما را به مقصودتان برساند . پس این کارها را در  طول روز انجام دهید:
۶ صبح
بیدار شوید و یک لیوان آب بنوشید. این کار از بروز نفخ جلوگیری می‌کند. یک چیز سبک بخورید که به میزان کافی کربوهیدرات و کمی پروتئین داشته باشد، مثل یک موز نصفه و چند بادام؛ اولین چیزهایی که می‌خورید در واقع فعالیت متابولیسم بدن‌تان را آغاز می‌کند. اگر فرصت دارید ورزش کنید. کسانی که صبح‌ها ورزش می‌کنند نسبت به افرادی که در ساعات دیگر روز عرق خود را با کار درمی‌آورند، می‌توانند سخت‌تر و طولانی‌تر کار کنند.
۷ صبح
زیر دوش حمام حرکات کششی انجام دهید. حتماً صبحانه‌ی کامل بخورید که حاوی پروتئین و فیبر باشد.
۸ صبح
ناهارتان را درست کنید. ناهار باید دارای پروتئین با چربی کم، فیبر، سبزیجات سالم و غلات بوده و نیز برای دسر هم میوه بخورید.

 
۹ صبح
‌یک لیوان یا یک بطری آب در سر کار همراه خود داشته باشید و در طی روز از آن بنوشید. این کار مانع بروز اضطراب‌های شدید و ناگهانی می‌شود.
۱۰ صبح
در وقت استراحت یک خوراک سبک بخورید. فقط حواستان باشد که کالری آن زیر  ۱۵۰ باشد.
۱۱ صبح
درباره‌ی آنچه خورده‌اید و آن میزانی که ورزش کرده‌اید بنویسید. این مسئله باعث می‌شود که میزان کالری غذایی و عملکرد ورزشی‌تان را با قبل بسنجید و به شما انگیزه می‌دهد در مسیر درستی بمانید.
۱۲ ظهر
با همکارتان به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بروید و یا اگر می‌توانید زیر میز کارتان دمبل بزنید. هر عملی که توأم با تحرک باشد به مراتب از یک‌جا نشستن بهتر است.
۱ بعد از ‌ظهر
نهارتان را با اشتها بخورید، در کنار بهترین نوشیدنی بدون کالری یعنی آب.
۲ بعد از ‌ظهر
اگر می‌توانید اطراف محل کارتان کمی قدم بزنید. راه رفتن و صحبت کردن به شما کمک می‌کند که در شرایطی که بدنتان در حال سوزاندن کالری است بهتر فکر کنید.
۳ بعد از ‌ظهر
یک خوراک سرپایی حاوی ۱۵۰ کالری بخورید که انرژی را تا شب در بدن‌تان حفظ کند. این می‌تواند شامل خوردن یک چیز شیرین مثل یک دسر با همان مقدار کالری باشد.
۴ بعد از ظهر
چای سبز بنوشید. کافئین کمی شما را شاداب می‌کند، و چای سبز باعث بالا رفتن متابولیسم بدن و کم‌شدن اشتها می‌شود.
۵ عصر
با توجه به آب و هوا و فاصله‌ی محل کار تا منزل‌تان، سعی کنید این فاصله را یا پیاده یا با دوچرخه بروید. نه تنها این کار باعث سوزاندن کالری می‌شود، بلکه اضطراب کاری را هم کم می‌کند، چرا که اضطراب کاری به پرخوری می‌انجامد.
۶ عصر
یک شام سبک با کالری کم و پروتئین‌هایی با چربی پایین و توأم با چند نوع سبزیجات و غلات درست کنید- بهترین انتخاب سبزیجاتی با کالری زیر ۳۰۰ است.
۷ شب
دندان‌هایتان را مسواک بزنید و حین انجام این کار پاها و باسن‌تان را تکان دهید. این کار باعث تقویت ماهیچه‌های پایتان شده و بوی پونه‌ی موجود در خمیر دندان نیز باعث از بین رفتن بوی غذا می‌شود.

 

 

۸شب
اگر می‌خواهید جلوی تلویزیون آرام دراز بکشید، هنگام آگهی‌های بازرگاهی سعی کنید در همان حالت، کمی حرکات کششی انجام دهید.
۹ شب
لباس کار فردایتان را آماده کنید. لباس خوابتان را بپوشید و چند حرکت یوگا پیش از خواب انجام دهید تا زودتر خوابتان ببرد.
۱۰ شب
به موقع بخوابید. خواب کافی به کاهش وزن کمک می‌کند.

منبع : www.alodoctor.ir

5 1000
ارسال شده در 28 بهمن 1393 توسط با موضوع تغذیه
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x