مشاوره زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

وزن متعادل ورزش منظم کفش تخت رژیم غذایی غنی از کلسیم تمرینات ورزشی عضله پیشگیری از زانو درد

اگر در دهه 50 هستید و فکر میکنید با افزایش سن  زانوهایتان درد میکند بشدت اشتباه می کنید چون زانو درد شددی بدلیل مختلف و بعلت انجام کارهای نادرست است مانند عدم ورزش و تغذیه؛ پوشیدن کفش نامناسب در هرگروه سنی ممکن است اتفاق بیفتد برای اینکه در آینده دچار زانو درد نشوید باهم مطالبی را میخوانیم
1- نگه داشتن وزن متعادل  بدن برای جلوگیری از درد زانو

نیازی نیست که برای اینکار به پزشک برویم  خودتان اول چاقی خودرا درمان کنید و وزن طبیعی داشته باشید که  متناسب با قدتان باشد. چاقی سبب بیماری آرتروز, بیماری مفصل می شود که برای جلوگیری از درد زانو  لاغری بهترین ورزش است
2-پوشیدن کفش تخت
کفش پاشنه بلند باعث مشکلات پاشنه پا می شود ما به شما توصیه میکنیم که کفش تخت بپوشید از درد زانو جلوگیری میشود
3- ورزش منظم
ورزش به زانو قدرت میدهد و از درد جلوگیری میشود
تمرینات زانو با کمک مربی ورزش انجام دهید تا در آینده اززانو درد پیشگیری کنید.  تمرینات ورزشی عضله  برای تقویت زانو انجام دهید
4- اجتناب از عدم تحرک مداوم پاها
یک باور اشتباه   درباره درد زانو که بعلت  ورزش کردن بیش از حد است .اگر شما در محل کار برای مدت طولانی نشسته اید این بی تحرکی باعث میشود که عضلات  خشک شوند  و باعث ایجاد درد زانو میشود
5-مواد غذایی غنی از کلسیم بخورید
برا یجلوگیری ازدرد زانو باید یک رژیم غذایی غنی از کلسیم بخورید ما به خانمها توصیه میکنیم که تخم مرع؛ ماهی؛پنیر, ماست   بخورند که استخوانهایشان قوی شود و از زانو درد پیش گیری کنند

منبع-اختصاصی http://www.hidoctor.ir/

5 1000
ارسال شده در 22 مهر 1392 توسط با موضوع پزشکی
پيلتن شاپ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x