دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
heart-healthy-foods
اگر دچار بیماری قلبی هستید باید به آنچه می خورید دقت کنید بسیاری از غذاها برای این بیماران قلبی بسیار مضر است و اگر بیماری قلبی هم ندارید در آن صورت هم باید به غذایی که میخورید توجه کنید تا دچار این بیماری نشوید و از آن پیشگیری کنید. سلامت قلب نیاز به توجه به رژیم غذایی دارد تا  خوب تغذیه شود در اینجا شیوه های تغذیه ای برای پیشگیری از سکته قلبی را بیان می کنیم

رژیم سلامت قلب احتمال ابتلا به تصلب شرایین یا گرفتگی سرخرگها را کاهش می دهد. رژیم سلامت قلب با توجه دقیق به چیزی که می‌‌خورید آغاز می‌شود. شما می‌توانید با رژیم سلامت قلب احتمال ابتلا به تصلب شرایین (سخت شدن سرخرگ‌ها) را کم کنید. تصلب شرایین مسدود شدن سرخرگ‌هاست و منجر به بیماری قلبی می‌شود. اگر روند مسدود شدن سرخرگ‌ها هم اکنون آغاز شده است، می‌توانید حداقل این روند را کُند کنید.

قلب خود را به خوبی تغذیه کنید

تغذیۀ خوبِ قلب راهی قدرتمند برای کاهش یا از بین بردن برخی عوامل خطرساز است. با به کار بردن راهبرد تغذیۀ سلامت قلب می‌توانید کلسترول کلی و LDL (کلسترول بد) را کم کنید، فشار خون و قند خون را پایین بیاورید و وزنتان را کم کنید. با اینکه بیشتر برنامه‌های رژیمی به شما می‌گویند که چه چیزهایی نخورید، قدرتمندترین راهکار تغذیه بر چیزهایی که باید بخورید تمرکز دارد. در واقع، تحقیقات در مورد بیماری قلبی نشان داده است که افزودن غذاهایی که برای قلب مفید است به اندازۀ حذف غذاهای دیگر اهمیت دارد.

در اینجا 9 راهکار تغذیه برای کاهش خطر حملۀ قلبی عنوان می‌کنیم:

1- ماهی بیشتری بخورید. ماهی منبع خوبی از پروتئین و دیگر مواد مغذی است. این غذا حاوی اسید چرب امگا 3 است که به کاهش خطر حملۀ قلبی و سکته کمک می‌کند. انجمن قلب امریکا توصیه می‌کند دو وعده در هفته ماهیِ غنی از اسید چرب امگا 3، مانند قزل‌آلا، بخورید.
2- سبزیجات، میوه‌جات، غلات کامل و حبوبات بیشتری بخورید. این اعجوبه‌های زیبا و خوشمزۀ طبیعت می‌تواند یکی از قدرتمندترین تدابیر در جنگ با بیماری قلبی باشد.
3- کالری‌های چربی را عاقلانه انتخاب کنید. این اهداف را به خاطر بسپارید.
4- مجموع چربی مصرفی را کم کنید.
5- حداقل چربی ترانس را بخورید و بیش از 7 تا 20 درصد کالری از چربی‌های اشباع کسب نکنید. (مثلاً، چربی‌هایی که در کره، مارگارین سخت، سس سالاد، غذاهای سرخ‌شده، خوراک‌های میان‌وعده، شیرینی و دسر یافت می‌شود)
6- وقتی چربی افزوده می‌‌خورید، چربی‌هایی را استفاده کنید که چربی تک اشباعی یا چند اشباعی بالایی داشته باشند (مثل چربی‌هایی که در کانولا، زیتون و بادام‌زمینی یافت می‌شود).
7- تنوع غذایی داشته باشید و مقدار مناسب از غذاهای پروتئینی بخورید. معمولاً خوردن غذاهای پرچرب (گوشت قرمز و لبنیات) در میان عوامل اصلی در افزایش خطر بیماری قلبی هستند. این عوامل خطرساز تغذیه‌ای را با برقرار کردن تعادل میان منابع حیوانی، ماهیان و سبزیجات و انتخاب کم‌چرب‌ترین منابع پروتئین کاهش دهید.
8- مصرف کلسترول را کم کنید. محدود کردن کلسترول رژیمی در رهنمودهای تغذیه توصیه می‌شود. با خوردن کربوهیدرات‌های ترکیبی (پاستای گندم کامل، سیب‌زمینی شیرین، نان غلات کامل) و محدود کردن کربوهیدرات‌های ساده (نوشیدنی‌های بدون الکل معمولی، شکر، شیرینی) انرژی بگیرید. انجمن قلب امریکا می‌گوید اشکالی ندارد که بزرگسالان سالم روزی یک عدد تخم مرغ بخورند. در مورد کاهش سطح کلسترول خون، محدود کردن چربی اشباع‌شده مهم‌تر از مصرف کلسترول رژیمی است. تجویز کلسترول رژیمی بیش از 300 میلی‌گرم در روز نخواهد بود.

تدابیر دیگر برای سلامت قلب

مصرف نمک را کم کنید. این کار در کنترل فشار خون کمک می‌کند.
• ورزش کنید. بدن انسان باید فعال باشد. ورزش عضلات قلب را تقویت می‌کند، گردش خون را بهتر می‌کند، فشار خون بالا را کاهش می‌دهد، کلسترول HDL (کلسترول خوب) را افزایش می‌دهد و به کنترل قند خون و وزن بدن کمک می‌کند.
• آب‌رسانی کنید. آب برای زندگی حیاتی است. حتماً آب فراوان به بدن خود برسانید.
• از هر لقمۀ خود لذت ببرید. شعار شما باید بهبود رژیم غذایی باشد، نه محرومیت. وقتی از چیزی که می‌خورید لذت ببرید حس مثبت‌تری نسبت به زندگی خواهید داشت و همین به شما کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشید. علاوه بر این، امتیازش این است که وقتی چیزی که دوست دارید با لذت بیشتر ومقدارکمتر می‌خورید ؛ همین در کنترل وزن و کاهش سطح کلسترول مفید است.

منبع : www.ariasalamat.com

 

5 1000
ارسال شده در 18 مرداد 1394 توسط با موضوع تغذیه
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی