Exercise-to-have-fun

بهتر است از کودکی ورزش را آغاز کنید و تا سنین پیری آن را ادامه دهید ورزش برای هر سنی مفید است و می تواند بسیاری از افراد را از بیمارشدن نجات دهد و باعث سرزندگی و شادابی آن ها شود

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

حتی سطح متوسط فعالیت بدنی در هر سنی می‌تواند در برابر نارسایی قلبی محافظت ایجاد کند.

محققان عادات ورزشی بیش از 11 هزار مرد و زن آمریکایی بین سنین 45 تا 64 سال را به مدت 20 سال مورد بررسی قرار دادند. هیچ‌کدام این افراد در شروع مطالعه بیماری قلبی نداشتند.

نتایج این مطالعه از این قرار بود که افرادی که میزان فعالیت جسمی توصیه شده یعنی 150 دقیقه ورزش متوسط یا 75 دقیقه ورزش شدید در هفته یا بیشتری از آن را انجام داده بودند، نسبت به افراد غیر فعال با احتمال 33 درصد کمتر به نارسایی قلبی مبتلا شده بودند. این میزان کاهش خطر در افرادی که به طور مداوم فعالیت ورزشی در حد متوسط، اما کمتر از حد توصیه شده به میزان کمتر از 149 دقیقه فعالیت جسمی متوسط در هفته یا کمتر از 74 دقیقه فعالیت جسمی شدید داشتند، 20 درصد بود.

علاوه بر این در افراد غیرفعالی که فعالیت بدنی خود را شروع کرده بودند تا به میزان توصیه شده فعالیت جسمی در نقطه‌ای در طول این بررسی برسند، کاهش خطر 22 درصدی ابتلا به نارسایی قلبی گزارش شد.

webmd