56582259902f4

سعی کنید از برخی نوشیدنی ها که حاوی شیرین کننده مصنوعی هستند دوری کنید چون باعث آسیب رسیدن به قلب شما خواهند شد قند و شکر دشمنان مهمی برای قلب شما به شمار می روند

هفته ای دو کیلو وزن کم کنید !

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید

محققان در بررسی‌های جدید خود اعلام کرده‌اند که نوشابه‌ها و دیگر نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر، به طور جدی می‌تواند به سلامت قلب آسیب برساند.

شکر اضافه شده به این نوشیدنی‌ها خطر حمله قلبی، و سکته مغزی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین مصرف یک یا دو وعده از این نوشیدنی‌ها در روز تا 35 درصد افزایش می‌دهد. خطر ابتلا به سکته مغزی نیز با این میزان مصرف 16 درصد است ضمن این که خطر ابتلا به دیابت نوع دو نیز 26 درصد گزارش شده است.

این گزارش 28 سپتامبر در مجله کالج متخصصان قلب آمریکا به چاپ ریده است و تمرکز آن بر تأثیر قند اضافی نوشیدنی‌ها بر روی قلب است.

به گفته محققان این مطالعه نوشیدنی‌های شیرین حاوی 35 گرم یعنی برابر با 9 قاشق چای خوری قند هستند. همچنین تولید کنندگان این نوشیدنی‌ها اغلب قند یا شربت ذرت با فروکتوز بالا را برای شیرین کردن این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.

everydayhealth