hafeze

خوردن برخی از میوه ها و سبزیجات برای تقویت حافظه بسیار مفید است. برای مثال استفاده از مخلوط پسته ، انجیر و بادام باعث تقویت حافظه میشود. همچنین میوه انگور نیز برای حافظه بسیار مفید است. کسانی که فعالیت های فکری زیادی دارند پیشنهاد میشود که روزانه 5 عدد بادام بخورند.

– براي تقويت حافظه هنگام صبحانه 20 دانه پسته همراه 3 عدد خرما ميل شود.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

– براي رفع كندذهني مغز چلغوز همراه شيره انگور 10 صبح و 5 عصر ميل شود. كساني كه طبع گرم دارند از شربت‌هاي خنك كننده استفاده كنند.

– براي تقويت حافظه همراه صبحانه خرما ميل شود.

– براي تقويت ذهن از مرباي خرمالو استفاده شود.

– كساني كه كارهاي فكري زياد دارند در فواصل غذا زردآلو ميل كنند.

– براي تقويت ذهن و حافظه صمغ درخت زيتون به صورت مكيدن استفاده شود.

– عناب مقوي مغز است.

– مصرف زياد آبليمو باعث كم‌هوشي مي‌شود.

– موز باعث افزايش هوش و حافظه كودكان مي‌شود.

– نارگيل همراه شكر 10 صبح ميل شود.

– خوردن تخم هندوانه براي معالجه كمبودهاي فكري و تقويت ذهني در كودكان و نوجوانان مؤثر است.

– پرتقال تقويت كننده و آرام كننده مغز است.

– روزي 10 دانه پسته 3 روز در هفته همراه مويز ميل شود.

– براي تحريك سيستم اعصاب مركزي و تقويت مغز از اين فرمول استفاده شود: مغز چلغوز 50 گرم، پودر كندر 10 گرم، مغز گردو 30 گرم، عسل 150 گرم. ابتدا كندر را پودر كرده سپس چلغوز و گردو را به آن مي‌افزاييم و هنگامي كه همه پودر شدند عسل را به آن اضافه مي كنيم روزي يك قاشق مرباخوري همراه يك ليوان آب پرتقال و انار و يا آب هويج ميل شود.

– كساني كه پرخوني مغز دارند روزي يك عدد سيب ميل كنند.

– نارگيل تازه همراه عسل باعث تقويت سلولهاي مغز مي‌گردد و كندذهني را برطرف مي‌كند.

– آب نارگيل جهت درمان اختلالات رواني بخصوص خستگي مغز و ضعف قواي فكر بسيار مناسب است.