782511_523
خوراک برنچ انتخاب مناسبی برای سالمندان است و برای ترمیم زخم های بدن آن ها به دلیل مغذی و پرخاصیت بودن می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد در ادامه به روش تهیه آن اشاره می کنیم

خوراک برنج برای افراد مسن بسیار مناسب است زیرا سرشار از ویتامین های A , C بوده و این ویتامین ها برای بهبود زخم ها و عملکرد بینایی کاربرد دارند.
با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

مواد لازم :

  •  فلفل قرمز یا سبز خرد شده : 2 عدد
  •  پیاز خرد شده : 1 عدد
  •  زرد چوبه : 1/4 قاشق چای خوری
  •  برنج قهوه ای یا سفید : 350 گرم
  •  عصاره سبزیجات : 1 عدد
  •  آب ولرم : 600 سی سی
  •  اسفناج : 225 گرم
  •  نمک : 1/4 قاشق چای خوری
  •  فلفل سیاه : به میزان لازم
  •  روغن زیتون : 2 قاشق چای خوری
  •  سیر : 1 حبه
  •  زنجبیل : یک قاشق چای خوری
  •  پنیر کم چرب و کم نمک : 50 گرم

طرز تهیه خوراک برنج :

1. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت روشن نمایید . دریک ماهیتابه روغن بریزید و پیاز و سیر و زنجبیل را با هم درون آن به مدت 5 دقیقه سرخ نمایید تا پیاز ها طلایی و نرم شوند .

2. سپس زرد چوبه و برنج شسته شده را به آن اضافه نموده و اجازه دهید برای 1 دقیقه بپزند .

3. عصاره سبزیجات را در 600 سی سی آب ولرم حل نموده و روی برنج ها بریزید و شعله را زیاد نمایید تا بجوشد و پس از کم کردن شعله اجازه دهید برای 15 دقیقه به آرامی بپزند . باید در حدی بپزد که آب آن کاملا جذب شود .

4. فلفل و اسفناج خرد شده و نمک و فلفل و نیمی از پنیر را با هم مخلوط نموده و به برنج اضافه نمایید . در نهایت مابقی پنیر را روی آن پخش نمایید و به مدت 15 الی 20 دقیقه درون فر قرار دهید تا کاملا طلایی شوند .

وب سایت آوای سلامتی: