56cc54de48a2f

برای محافظت از بدنتان توصیه می کنیم از برنج قهوه ای استفاده کنید و سعی کنید از خواص مفید آن بی بهره نمانید این برنج تاثیرات مفید زیادی روی سلامتی شما میگذارد و از مبتلاشدن شما به بیماری دیابت و مشکلات قلبی پیشگیری میکند

برای تمام گروه‌های سنی، مصرف غلات به طور کامل یا همراه با سبوس، بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم را تشکیل می‌دهد.

در میان این محصولات سالم، برنج قهوه‌ای، طبیعی و تصفیه نشده، خواص سلامتی بسیاری دارد که اگر از آنها آگاه باشیم کمتر سراغ برنج‌های سفید می‌رویم. در اینجا خواص اصلی برنج قهوه‌ای معرفی شده است:

هفته ای دو کیلو وزن کم کنید !

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید

برنج قهوه‌ای و کند شدن پیشرفت دیابت: به گفته محققان دانشگاه هاروارد مصرف هفتگی دو بار برنج قهوه‌ای خطر پیشرفت و ابتلا به دیابت را کند می‌کند. در واقع مصرف 50 گرم از این برنج در روز خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را 16 درصد کاهش می‌دهد. البته مصرف دیگر غلات کامل مانند جو و گندم کامل، خطر ابتلا به این بیماری را تا 36 درصد کاهش خواهد داد.

برنج قهوه‌ای منبع غنی از فیبر: این نوع برنج می‌تواند 14 درصد از میزان نیاز روزانه بدن به فیبر را تأمین کند و بنابراین نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به سرطان روده و سینه داشته باشد. مصرف فیبر خواص مفید بسیاری برای بدن دارد که سلامت دستگاه قلبی عروقی جزئی از آن‌ها است.

منبعی سرشار از منگنز و سلنیوم: یک پیمانه از این نوع برنج در روز، 88 درصد از نیاز بدن به منگنز را تأمین می‌کند و نقش مهمی در مبارزه با رادیکالهای آزاد دارد. منگنز نقش مهمی در کسب انرژی از پروتئین‌های مصرفی و کربوهیدرات‌ها و نیز سنتز کردن اسیدهای چرب دارد. سلنیوم نیز نقش مهمی را در فرآیند آنتی اکسیدان ها برعهده دارد و می‌تواند سلول‌های سرطانی را تخریب کند ضمن این که در تنظیم متابولیسم هورمون تیروئید و عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز اهمیت اساسی دارد.

symptomfindnv