images

در صورتی که بیمار مبتلا به بیماری قلبی برای مدتی از فعالیتهای ورزشی دور باشد باید طوری برنامه ریزی نماید که برای او انجام تمرینهای ورزشی راحت باشد. ده دقیقه ورزش آغاز خوبی است به تدریج مدت فعالیتهای ورزشی هوازی 4-2 دقیقه افزایش می یابد و به 60-20 دقیقه بدون توقف می رسد. پیاده روی فعالیتی مناسب است.
بهترین زمان فعالیت ورزشی برای بیماران قلبی صبح قبل از شروع کارهای روزانه بعد از کار روزانه و قبل از صرف شام یا شبها قبل از خواب است. ورزشکاران گذشته که اکنون خانه نشین و بی تحرک شده اند به اندازه افرادی که هرگز ورزش نکرده اند دچار حمله قلبی می شود.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

بهترین ورزش آن است که استمرار داشته باشد ورزش همراه با برنامه غذایی مناسب به شما یاری خواهد رساند که به پیشرفت کلی در کنترل تندرستی قلب و عروق خود نایل آیید. مقدار ورزش با سن/ میزان سلامت و تمرین قبلی ارتباط مستقیم دارد. برخی از ورزشهای مناسب عبارت اند از: نرمشهای آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دویدن نرم و آرام، شنا و پیاده روی.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد