icecream

میان وعده ای انتخاب کنید که کم چرب و سرشار از کربوهیدرات باشد همچنین مقداری هم فیبر داشته باشد ( چوب شور سبوس دار، کراکرهای سبوس دار، پوره ی سیب شیرین نشده ).
هضم و تبدیل یک منبع ثابت انرژی آسان خواهد بود. آب نقشی کلیدی دارد و بهتر از نوشیدنی های ورزشی سرشار از کالری است.
اگر کودکتان علاقه ای به آب ندارد از میوه های آبدار یا بستنی های یخی میوه ای استفاده کنید.
توصیه ها:
3عدد کراکر سبوس دار
2 عدد نارنگی یا یک فنجان توت فرنگی یک دوم فنجان پوره سیب شیرین نشده یک عدد بستنی یخی میوه ای

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

دکترکرمانی