6312013-Stress-related-words-collage-Stock-Photo-stress-anxiety-stressed

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

 می خواهیم سریع ترین راه برای کسب آرامش را به شما نشان دهیم اگر دچار عصبانیت ییا تنش شدید یا در هر موقعیت اضطراب آور قرار گرفتید سریعا به مکانی سبز نگاه کنید یا تصاویری از طبیعت را به مدت چهل ثانیه مرور کنید این کار به سرعت شما را آرام خواهد کرد امتحان آن ضرری ندارد!

در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توان یافت که در زندگی روزمره خود استرس و اضطراب نداشته باشد. هر موضوعی به خودی خود پتانسیل تبدیل شدن به یک ماجرای استرس زا را داراست. از مشکلات کاری گرفته تا موضوعات تحصیلی و گرفتاری های خانوادگی و عشقی.

اما اینکه چطور بتوانیم خودمان را از این شرایط استرس‌زا نجات دهیم آنقدرها سخت و پیچیده نیست. با بازده همراه باشید تا یک ترفند ۴۰ ثانیه ای به شما بیاموزیم و پس از آن مقدار قابل توجهی از استرس‌تان کاهش یابد.

پژوهش‌های بسیار زیادی اثبات کرده‌است که بودن در طبیعت شفافیت ذهن و سلامت‌تان را بهبود می‌بخشد. علت‌اش تقریبا خیلی بدیهی است و نیازی به نوشتن ندارد، اما علت این است: گردش در فضاهای باز فوق‌العاده، حال و هوایتان را طوری عوض می‌کند که هیچ دفتر کاری با هوای بسته هرگز نمی‌تواند.

در یک پژوهش جدید که در مجله‌ی روان‌شناسی محیطی چاپ شده‌است، پژوهشگران پی‌بردند آدم‌هایی که به سادگی فقط ۴۰ ثانیه به عکس طبیعت نگاه کردند، تمرکزشان بهبود، و استرس شان کاهش یافت.

این درست است، حتی نیازی نبود آنها بیرون بروند! (هرچند روشن است که اگر بیرون بروید این تاثیر هم‌چنان وجود خواهدداشت.) یک استراحت کوتاه (۳۰ ثانیه تا ۵ دقیقه) و تماشای یک منظره‌ی سبز، نه یک صحنه‌ی بتونی از سقف‌های شهر، می‌تواند تمرکز شما را برگرداند و شرایط ذهنی خوب را بازیابی کند.

حالا باید ببینیم ماموریت شما برای رهایی از استرس های روزمره چیست: یک تایمر ۴۰ ثانیه‌ای برای استراحت تنظیم کنید. تمام عکس‌های طبیعت سبز را در ادامه تماشا کنید، یا حتی هر یک را که دوست دارید برای پس‌زمینه‌ی دسک‌تاپ‌تان انتخاب کنید.

سایت بازده،