اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

 برای تنظیم عملکرد قلب برخی راهکارهای درمانی موثر وجود دارند برخی روش های تغذیه ای مهم در این زمینه وجود دارند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد اگر می خواهید دچار سکته قلبی نشوید بهتر است با روش های پیشگیری از ایجاد آن ها در این بخش آشنا شوید .

با مصرف برخى مواد غذایی عروق قلبى شما باز شده و چربى خونتان پایین مى‌آید، در نتیجه سکته قلبى و مغزى سراغتان نمى آید.

 بیماری‌های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است، انسداد عروق موجب محدود شدن جریان خون در سراسر بدن شده و عامل افزایش خطر سکته مغزی و حمله قلبی مى‌شود.

علل اصلی حملات قلبی رژیم غذایی ناسالم، استرس و عدم فعالیت بدنی است، بنابراین باز کردن سرخرگ‌ها خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش مى‌دهد به همین دلیل شما باید تمرکز خود را روى غذاهایى که سلامت قلب را تضمین مى‌کنند، قرار دهید.

چای سبز

ترکیب‌های موجود در چای سبز موجب آرامش بدن و تامین انرژی مى‌شود، علاوه بر این، چاى سبز دارای آنتی اکسیدان بوده که به سوخت و ساز بدن و تنظیم کلسترول کمک مى‌کند، به منظور سلامت قلب مى‌توانید یک یا دو فنجان در روز برای بدست آوردن بهترین اثر بنوشید.

آلبالو

این میوه سرشار از پتاسیم بوده که در نتیجه موجب افزایش سطح کلسترول خوب و کاهش کلسترول بدشده و مصرف روزانه 3 لیوان آب آلبالو ۴٠ درصد خطر حمله قلبی را کاهش می‌دهد.

ماهی سالمون

ماهی سالمون مقدار فراوانى از اسیدهای چرب سالم داشته که از افزایش سطح تری‌گلیسیرید و کلسترول جلوگیری کرده و تسکین دهنده التهاب است.

روغن زیتون

روغن زیتون قرن‌ها است که به عنوان یک ماه ماده غذایى سالم براى بدن شناخته شده و غنی از چربی‌های سالم بوده که موجب کاهش کلسترول شده و خطر حمله قلبی را تا ۴١ درصد کاهش می‌دهد .

خرمالو

این میوه حاوى مقدار زیادی فیبر بوده و کاهنده سطح کلسترول بد خون است.

زردچوبه

زردچوبه خواص دارویی زیادى مانند جلوگیرى از ذخیره چربی دارد، زردچوبه را می‌توان در وعده‌های غذایی مختلف استفاده کرد.

قهوه

با توجه به بسیاری از مطالعات دو تا چهار فنجان قهوه در روز خطر حمله قلبی را تا 20 درصد کاهش مى‌دهد.

کلم بروکلی

کلم بروکلی حاوى مقدار زیادی ویتامین K بوده که مانع از تجمع کلسیم در عروق و کاهش سطح کلسترول و تنظیم فشار خون مى‌شود.

انار

انار حاوى ماده است که اثرات مفیدی بر روی گردش خون و در نتیجه سلامت قلب مى گذارد.

اسفناج

اسفناج عروق را پاکسازی کرده و فشار خون را کاهش می‌دهد، همچنین این سبزى غنی از پتاسیم و اسید فولیک بوده که موجب سلامت بافت‌های عضلانی قلب شده و خطر حمله قلبی را کاهش مى‌دهد.

آواکادو

آواکادو غنی از مواد مغذی و چربی سالم بوده که سطح کلسترول خوب را افزایش و کلسترول بد را کاهش داده و موجب پاکسازى عروق مى‌شود.

مارچوبه

مارچوبه کلسترول بالا را کاهش داده و به دلیل دارا بودن ترکیبات قوی موجب تسکین التهاب شده و از انسداد رگ‌هاى قلب جلوگیری مى‌کند.

آب پرتقال

آب پرتقال سرشار از آنتی اکسیدان بوده که در تنظیم فشار خون و حمایت از سلامت رگ‌های خونی نقش موثرى دارد، روزانه مصرف 2 لیوان از این آب میوه میزان مورد نیاز ویتامین C و مواد معدنى بدن را تامین مى‌کند.

باشگاه خبرنگاران