ورزش در حین بارداری اهمیت و فواید خاصی برای سلامتی مادران در بر دارد میتواند باعث شادابی و نشاط آن ها در دوران بارداری و همچنین پیشگیری از اضافه وزن و ابتلای آن ها به دیابت بارداری شود می خواهیم به مزایای تمرینات بارداریو همچنین انواع ورزش های مفید برای خانم های باردار اشاره کنیم .

یکی از بهترین کارها در زمان بارداری این است که سعی کنید تا سبک زندگیتان در راستای تامین سلامتیتان باشد. یک راه آن ویزیت منظم پزشک است و راه دیگر انجام تمرینات ورزشی در زمان بارداری است که توصیه می شود خانم ها اگر سالمند، برای داشتن بارداری بی خطر  هر روز هفته ۳۰ دقیقه ورزش کنند.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

برخی از مزایای تمرینات بارداری عبارتند از:

  • کاهش خطر پره اکلامپسی
  • کاهش خطر دیابت بارداری
  • کاهش خطر ایجاد اختلالات فشار خون در بارداری
  • کاهش ناراحتی های بارداری
  • پیاده روی

می تواند باعث بهبود وضعیت جسمی و روحی شما شود. بویژه برای زنانی مفید است که پیش از بارداری، ورزش و تمرینات منظمی نداشته اند.

دویدن

برخی از زنان پیش از بارداری تمرینات سختی داشته اند، و در این زمان به علت توانایی بالای قلبی می توانند بدوند.

ورزش یوگا

به علت شدت کمی که این ورزش دارد، معمولا توصیه می شود. از طرفی استرس را هم در مادران باردار کم می کند.

شنا کردن

شناکردن یکی از تمرینات مناسب در زمان بارداری است. باعث کنترل وزن، کاهش استرس و ناراحتی و گرفتگی و کشش در پاها و کمر شما می شود.

نسخه