اگر می خواهید در ایام نوروز دچار اضافه وزن نشوید بهتر است با راهکارهای تغذیه ای مناسب در این زمینه آشنا شوید کنترل تغذیه و افزایش تحرک در این زمینه نقش مهمی ایفا خواهد کرد برخی توصیه ها و هشدارهای تغذیه ای موثر در این زمینه را در ادامه این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد .با ما همراه باشید .

هفته ای دو کیلو وزن کم کنید !

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید

بسیاری از تعطیلات در فرهنگ‌های مختلف با خوراکی‌ها و غذاهای خاصی مرتبط هستند، اما‌ ما نباید طوری رفتار کنیم که غذاها در تعطیلات به مساله اصلی تبدیل شوند. درواقع، ما باید تمرکز اصلی خودمان را از غذاها بگیریم و به تفریحات و سرگرمی‌ها معطوف کنیم. به‌جای این‌که همواره از غذاها و خوراکی‌ها برای لذت بردن و کسب احساس آرامش کمک بگیریم، بهتر است که از طبیعت لذت ببریم یا سرگرمی‌های دیگری را دنبال کنیم. فقط تفریحات و سرگرمی‌ها نیستند که می‌توانند جایگزین غذاها و خوراکی‌ها در تعطیلات شوند، بلکه همه ما می‌توانیم سراغ کارهایی برویم که دارای معناهای عمیق‌تر و نتایج پُربارتری هستند. کارهایی مانند کتاب خواندن، گفت‌وگوهای گروهی با جمعی از آشنایان و دوستان، درخت‌کاری، یا حتی تهیه یک آلبوم عکس خانوادگی، همگی می‌توانند انتخاب‌های جذابی برای تعطیلات سال نو باشند. بسیاری از ما عادت کرده‌ایم که در تعطیلات سال نو کمتر از همیشه تحرک داشته باشیم و فعالیت بدنی نکنیم، با این‌که از پیامدهای زیان‌بار بی‌تحرکی آگاه هستیم. با توجه به اهمیت این موضوع، همه باید سعی کنیم که از نظر بدنی در طول تعطیلات همچنان فعال باقی بمانیم و به هدف مهمی توجه کنیم، ‌یعنی کاهش وزن در سال جدید. مطالعات نشان می‌دهند که فعالیت بدنی در تعطیلات، مانع از افزایش وزن می‌شود و حتی احتمال کاهش وزن در ادامه سال را بیشتر می‌کند.

سلامتیسم