با تمام شدن روزهای سرد فصل زمستان افراد می توانند در فضای باز به انجام فعالیت های ورزشی بپردازندبرای ورزش کردن و افزایش آمادگی جسمانی در تابستان و بهار راهکارهایی وجود دارد که در این مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

۱- انجام ورزش‌هایی با کمک وزن بدن:

می‌توانید با کمک وزن بدن‌تان ورزش‌های قدرتی انجام دهید. حرکات ورزشی می‌توانند ساده باشند برای مثال حرکاتی هم‌چون پلانک و بالا بردن پا می‌تواند به عضله‌سازی کمک کند اما در عین حال انجام این ورزش‌ها نیازی به تجهیزات خاصی ندارد.

۲- انجام یک ورزش خاص:

می‌توانید به صورت گروهی با افراد دیگر ورزش کنید. انجام ورزش‌هایی هم‌چون بسکتبال و فوتبال می‌تواند مفید باشد.

۳- پیاده‌روی در طبیعت:

می‌توانید در پارک یا کوه پیاده‌روی کنید. این کار باعث افزایش آمادگی جسمانی می‌شود. مسیرهای کوهپیمایی معمولا سربالایی و سرپایینی دارند و می‌توانند بدن را به چالش بکشند.

۴- برنامه ورزش متنوع:

به صورت مداوم یک برنامه ورزشی را تکرار نکنید. حرکات ورزشی متنوع انجام دهید. این کار باعث می‌شود که بدن به حرکات ورزشی عادت نکند.

 

منبع:ایسنا