download (8)

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

خوراكی‌های سالم مانند سبزی‌ها، میوه‌ها، حبوبات و خوراكی‌های كم چرب ،و مصرف منظم ماهی دوای درد این افراد است،به افراد مبتلا به مشکل فشارخون توصیه می کنیم با مصرف ماهی امگا3 دریافت کنند.

مصرف ماهی به میزان ۲ بار در هفته به بیماران قلبی و مبتلایان به فشار خون توصیه می‌شود. سوسن پارسا، متخصص تغذیه گفت: مصرف ماهی را به میزان ۲ بار در هفته به مردم به دلیل وجود امگا ۳ موجود در آن و ترکیب‌های بافت ماهی توصیه می‌کنیم.

وی افزود: مصرف ماهی ۲ با در هفته به منظور پیشگیری از بیماری‌هایی نظیر قلب و عروق به افراد توصیه می‌شود. همچنین مصرف آن را به افراد مبتلا به فشار خون توصیه می‌کنیم.

این متخصص تغذیه با اشاره به میزان بالای ‌فسفر در ماهی اظهار داشت: مطلب تایید شده‌ای را درباره تاثیر ماهی بر کاهش احتمال کم شنوایی در سالخور‌دگی مشاهده نکردم. در رژیم‌هایی که به منظور کاهش وزن به افراد می‌دهیم مصرف ماهی به میزان ۲ بار در هفته گنجانده می‌شود.