13519-1_n

لیستی از مواردیکه باعث هضم بهتر مواد غذایی می شود

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

1- زمان صبحانه
صبحانه سوخت و ساز است به یاد داشته باشید اگر صبحانه بخورید سیستم گوارش خوب کار می کند. بنابراین مهم و عده غذایی روز است
2- آهسته غذا بخورید
شما در حال خوردن  مشغول هستید دچار استرس هستید . با آهسته غذا خوردن و خوب جویدن سیستم گوارشی شما بهتر کار میکند
3- حرکت
ورزش برای سیستم گوارشی خوب است پله ها, راه رفتن در محل کار حتی در  مغازه, قدم زدن در کنار میز با این حرکات مراقب دستگاه گوارشی باشید
4-نوشیدن آب
نوشیدن آب بسیار شگفت انگیز  است بخصوص 20 دقیقه قبل از  و عده های غذایی
5-اجتناب از غذاهای فرآوری شده
غذاهای فرآوری شده دشمن دستگاه گوارش  است
7- کاهش مشروبات الکلی
تمام بیماریها و مرگ و میرهای ناشی از دستگاه گوارش از مصرف الکل است اگر آن را قطع نمکینید لااقل کم مصرف کنید بجای ان نوشیدنیهای گاز دار بخورید که ضررش از الکل کمتر است
8- ناهار
موقع ناها در دفترکار ناهار نخورید بلکه در بیرون از دفتر یک جای چمنی پیدا کنید کفشهایتان را دربیاورید و مقدار غذای روزانه خودرا بخورید تا از ویتامین د نیز بهره مند شوید و برای سلامتی خوب است
9- چای نعناع
بعدازظهر قهوه و چای نعناع آرامبخش خوبی برای دستگاه گوارش است
10- شام را زودتر بخورید
شام را دیر نخورید تا  زمان کافی برای هضم داشته باشد